Sugar & Spice Public Relations wypromuje nową etno markę

przez | 02/09/2010

1 września Sugar & Spice Public Relations rozpoczyna współpracę z firmą Folkstar. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się działaniami z zakresu media relations i celebrieties relations dla nowej marki.

– Folkstar wybrał Sugar & Spice na swoją agencję pr-ową ponieważ nasze firmy wiele łączy. Obie są młodymi firmami, które powstały z pasji, mają duże ambicje, a główną ich wartością jest kreatywność. Panowie z Sugar & Spice są energiczni, mają świeże pomysły i świetną intuicję. Dlatego nie mam wątpliwości że jest to najlepszy partner dla naszej rozwijającej się marki – Marta Wróbel, właścicielka firmy Folkstar.

Folkstar oferuje produkty etno desing w dwóch branżach: fashion oraz wyposażenie wnętrz, stworzone z wysokiej jakości materiałów i o najwyższym poziomie wzornictwa.

– Doświadczenia i obserwacje, które poczyniłam w innych krajach wskazują, że wytwory kultury ludowej mogą być atrakcyjne dla współczesnych ludzi, także z młodego pokolenia. W Polsce natomiast, kultura tradycyjna dotychczas była nieco zamieciona pod dywan… a turysta zagraniczny mógł sobie kupić kieliszek z orzełkiem lub biało-czerwony szalik. W najlepszym przypadku ciupagę – mówi Marta Wróbel, właścicielka firmy Folkstar. Filozofia marki zakłada wprowadzenie tradycyjnych wyrobów i wzorów w nowoczesność. – Praca dla tej młodej i wdzięcznej marki, jest dla naszej agencji prawdziwym wyzwaniem i zarazem fantastyczną przygodą. Będziemy mieli szansę udowodnić, że tradycyjne wzory z różnych regionów Polski mogą trafić do wszystkich pokoleń Polaków i być trendy – mówi Tomasz Kamyk z Sugar & Spice Public Relations.

– Folkstar to produkty gustowne i użyteczne. Nie znajdzie się w jego ofercie bibelotów. Mamy nadzieję, że produkty tej marki bedą w przyszłości mówiły nie tylko o niej, ale staną się świetnym produktem eksportowym. Na całym świecie ludzie są dumni ze swojego regionalnego i wywodzącego się z tradycji wzornictwa. Nie wiedzieć czemu w Polsce uchodzi ono za obciach. Chcemy zmienić takie postrzeganie etno designu. – dodaje Adam Bodziak z Sugar & Spice PR.

Pierwszy sklep marki Folkstar powstał w Łowiczu w lutym 2010 r. Obecnie firma pracuje nad profesjonalnym katalogiem, tworzy sklep internetowy, w dalszych planach ma także otwieranie kolejnych sklepów w Polsce.

Większość wzorów Folkstara związana jest z rejonem Łowicza, jednak firma stopniowo wprowadza wzornictwo także z innych rejonów Polski. W sklepie Folkstara znajdziemy tradycyjną ofertę w nowoczesnej aranżacji oraz produkty nawiązujące do sztuki ludowej, ale mające bardzo współczesne zastosowania.