Plusssz Active pomaga rozpocząć naukę na najbardziej prestiżowych uczelniach wyższych świata

W Polskim Leku wierzymy w społeczną odpowiedzialność biznesu – mówi Patrycja Nowakowska product manager marki Plusssz Active. – Przez to pojęcie rozumiemy więcej, niż tylko tworzenie wysokiej jakości produktów. Uważamy, że wraz z rosnącymi przychodami, rośnie odpowiedzialność firmy wobec jej klientów, a także całego społeczeństwa.

Marka Plusssz Active jako ekspert od efektywnej i szybkiej nauki rozstrzygnęła konkurs na najciekawszą pracę pt. „Mój sposób na efektywną naukę”. Główna nagroda – stypendium na Harvardzie wraz z kursem języka angielskiego przygotowującym zwycięzcę do wyjazdu – przypadła Kamilowi Stanuchowi, studentowi z Krakowa, autorowi kreatywnego i błyskotliwego filmu. Konkurs „Z Plusssz Active na Harvard” stanowi jeden z elementów projektu edukacyjnego marki, którego celem jest propagowanie nauki na uczelniach światowego formatu.

Marka Plusssz Active ten projekt skierowała do polskich studentów szkół wyższych, absolwentów oraz uczniów liceów. Jego element stanowi właśnie rozstrzygnięty konkurs. Tekst w konwencji „Dziadów” Mickiewicza, ciekawe produkcje video, filmy animowane, przepisy kulinarne – uczestnicy konkursu „Z Plusssz Active na Harvard” wykazali się dużą kreatywnością w doborze form swych prac oraz sposobów argumentacji. Oprócz nagrody głównej marka ufundowała 10 nagród w postaci kursów językowych lub hobbystycznych, a także 20 SUPER zestawów Plusssza dla autorów kolejnych wyróżnionych prac. Wyniki konkursu znajdują się na stronie www.plusssz.pl.

– Nasz produkt poprawia koncentrację i ułatwia zapamiętywanie, dlatego za swoją powinność uznaliśmy ułatwianie młodym, zdolnym Polakom korzystania z najlepszej na świecie edukacji – mówi Patrycja Nowakowska product manager marki Plusssz Active. – W tym celu zorganizowaliśmy konkurs, którego zwycięzca jedzie studiować na Harvard. Zdajemy sobie jednak sprawę, że w naszym kraju jest wielu zdolnych, młodych ludzi i nawet najbogatszej firmy nie stać na to, by wszystkim sfinansować studia w tak prestiżowym miejscu. Dlatego postanowiliśmy stworzyć serwis internetowy, który w pierwszej kolejności informuje o możliwościach, a w drugiej zachęca do spróbowania własnych sił.

W ramach właśnie tego projektu powstała strona www.naharvard.pl, czyli kompendium wiedzy nt. aplikowania na Harvard University oraz na inne amerykańskie uczelnie i studiowania w nich. O tym, że warto, można przekonać się też, oglądając zapisy wideo z wykładów na Harvardzie, Yale, Princeton czy MIT, które dostępne są na stronach portalu www.naharvard.pl. Do podjęcia wyzwania będzie również zachęcał na swoim blogu Kamil Stanuch, zwycięzca naszego konkursu.

Portal wspiera Fanpage „Chce na Harvard” na portalu społecznościowym Facebook.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu