Maja Włoszczowska twarzą kampanii CCC

  • by

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki CCC, z udziałem najlepszej polskiej kolarki górskiej, wicemistrzyni olimpijskiej z Pekinu oraz złotej medalistki mistrzostw świata w maratonie MTB – Mai Włoszczowskiej. Równolegle ze spotem sygnowanym przez polską kolarkę, emitowany będzie spot produktowy CCC pod hasłem „Na każdy nadchodzący sen”.

30 – sekundowy spot z Mają Włoszczowską ma na celu podkreślenie wartości marki i ukazanie CCC jako partnera wspierającego młodych, ambitnych sportowców, takich jak Maja Włoszczowska. Spot pokazuje polską kolarkę podczas intensywnych treningów i wysiłku fizycznego, które są nieodłącznym elementem codzienności i pasją Mai. Spot reklamowy nagrywany był w Warszawie.

Drugi spot – produktowy – który emitowany będzie w ramach kampanii przywodzi na myśl tajemniczą atmosferę z bajki o Alicji. Kreacja promuje sieć sklepów CCC podkreślając atrakcyjny asortyment i niewygórowane ceny produktów.

„Maja Włoszczowska to ikona polskiego i światowego kolarstwa górskiego, jej sukcesy obserwujemy z wielkim zainteresowaniem i przyjemnością. Poprzez kampanię z udziałem Mai pokazujemy zarówno silną pozycję marki CCC jak i jej zaangażowanie w sport i karierę sportową utytułowanej kolarki. W ten sposób nasi klienci wiedzą, że kupując obuwie w sieciach sklepów CCC mają swój wkład w sukcesy polskich sportowców, wspieranych przez CCC” – mówi Dariusz Miłek, Prezes Zarządu NG2, były zawodnik, znawca i miłośnik kolarstwa.

„Udział w kampanii CCC był dla mnie ciekawą przygodą i nowym, emocjonującym doświadczeniem. Bardzo miło wspominam współpracę z zespołem zaangażowanym w produkcję spotu. Praca na planie wymagała ode mnie dużego skupienia i wysiłku, podobnie jak podczas treningów i startu na trasie, choć to zupełnie inny rodzaj pracy. Starałam się przelać swoją pasję do kolarstwa na ekran i mam nadzieję, że widzowie, klienci CCC poczują to oglądając nowy spot CCC” – powiedziała Maja Włoszczowska.

30 – sekundowe spoty będą emitowane na antenie telewizji Polsat i innych kanałów tematycznych z grupy Polsat.

Spoty CCC wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films.

Autorami kreacji kampanii są Anna Witkowska – Dyrektor Kreatywna NG2 oraz Krzysztof Śliwiński, Dyrektor Marketingu NG2.

Najnowsza kampania CCC wspierana będzie w prasie – poprzez dystrybucję insertów z ofertą handlową CCC oraz w radiu na antenie RMF FM.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu