Przejdź do treści

Sesja w kalendarzu z marką Reebok

„Wygraj profesjonalną sesję zdjęciową do kalendarza Reebok Easy Tone” – pod takim hasłem ruszył internetowy konkurs promujący buty Easy Tone marki Reebok. Opracowaniem serwisu www.pupkultura.onet.pl, a także strategią i przygotowaniem aplikacji konkursowej zajęła się agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska).

Zadaniem konkursu jest wzbudzenie zainteresowania produktami Reebok Easy Tone oraz zbudowanie wśród grupy docelowej trendu na posiadanie butów z kolekcji Easy Tone. – Nagrodą w konkursie jest profesjonalna sesja zdjęciowa w kalendarzu oraz pojawienie się wybranej grupy dziewczyn w jesiennym wydaniu miesięcznika „Cosmopolitan” – mówi Michał Kępiński, Brand Activation Manager w Reebok Polska.

Działania reklamowe skierowane są do młodych i energicznych kobiet w wieku 20-35 lat, które dbają o siebie i swoje zdrowie, czynnie spędzają wolny czas i cenią sobie nowoczesne rozwiązania w produktach sportowych. Trzon grupy docelowej tworzą absolwentki uczelni wyższych, pracownice biur, młode matki. – Naszą akcję kierujemy do wyselekcjonowanej grupy docelowej, jaką są młode kobiety. Zdajemy sobie sprawę, iż to właśnie one będą głównymi odbiorcami naszych produktów – dodaje Michał Kępiński, Brand Activation Manager Reebok Polska.

Opracowany przez agencję Hypermedia konkurs polega na zgłaszaniu przez uczestniczki zdjęć na jeden z zadanych przez organizatorów tematów. Z pierwszej dziesiątki najwyżej ocenionych przez internautów prac, jury wybierze trzy najbardziej charakterystyczne i ciekawe uczestniczki, które dostaną zaproszenie do udziału w sesji zdjęciowej do kalendarza Reebok Easy Tone. Konkurs będzie miał cztery odsłony. Poczynając od sierpnia, co miesiąc jury będzie wybierało kolejne trzy uczestniczki. Pod koniec roku wybranych 12 dziewczyn w nagrodę pojawi się na łamach kalendarza. Ponadto wyróżnione dziewczyny będą miały możliwość pojawienia się w jesiennych wydaniach magazynu „Cosmopolitan”.

Agencja Hypermedia jest odpowiedzialna za przygotowanie oraz realizację koncepcji kreatywnej internetowego konkursu dla produktów Reebok Easy Tone. Konkurs trwa od sierpnia do grudnia 2010.