Testuj internet 1 Gb/s – płać za 1 Mb/s!

DIALOG najszybszy! Jako jedyny operator świadczy usługę szerokopasmowego internetu o prędkości 1Gb/s.

– „Promocyjne 1 Gb/s” to innowacyjna oferta dla najbardziej wymagających klientów, którzy cenią możliwości, jakie daje stałe, szerokopasmowe łącze o tak wysokiej przepustowości – poszerzenie oferty uzasadnia Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG SA.

Dla klientów indywidualnych, którzy chcą korzystać z internetu, DIALOG przygotował atrakcyjną i innowacyjną ofertę. Kupując usługę DialNet 1 Mb/s (w cenie 59 zł/miesiąc), abonent otrzymuje możliwość testowania łącza o przepustowości 1 Gb/s bez żadnych dodatkowych opłat.

Promocja startuje od 1 września i potrwa do końca 2010 roku. Dotyczy umów zawieranych na 12 miesięcy. Podwyższenie prędkości obowiązywać będzie przez cały okres trwania umowy. Jedynym warunkiem skorzystania z oferty „Promocyjne 1Gb/s” jest terminowe wypełnianie ankiet dotyczących funkcjonowania usługi.

– Testując tę usługę, użytkownicy będą mogli podzielić się z DIALOGiem swoimi opiniami, oczekiwaniami i wymaganiami dotyczącymi ultraszybkiego łącza. Mamy nadzieję, że zebrane informacje pozwolą nam udoskonalić świadczone usługi, zapewniając tym samym ich najwyższą jakość. Odpowiemy też sobie na pytanie, komu i do korzystania z jakich usług potrzebne jest 1 Gb/s – dodaje Robert Banasiak.

Nowa oferta jest ograniczona terytorialnie. Będzie dostępna w wybranych miastach. Już od 1 września we Wrocławiu, Łodzi, Bielsku – Białej i Lubinie, a niebawem w Legnicy, Elblągu, Pasłęku, Zielonej Górze i Aleksandrowie Łódzkim. Lista miast i lokalizacji ciągle się rozwija – wraz z rozbudową i modernizacją infrastruktury operatora.

Nowa oferta została przygotowana dla nowych i dotychczasowych klientów w ramach własnej sieci DIALOGu.

Na potrzeby projektu uruchomiona została dedykowana strona www.jedengiga.pl – można tam sprawdzić szczegóły oferty oraz wypełnić formularz kontaktowy zgłaszając zainteresowanie usługą i udziałem w testach.

Szczegółowe informacje uzyskać można również pod numerem TeleCentrum 801 700 700 i 71 79 10 101 (dla telefonów komórkowych), w salonach sprzedaży i w sieci reprezentantów handlowych operatora oraz poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.dialog.pl.

źródło/autor: DIALOG

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu