Tego jeszcze nie grali

Wirtualna Polska wzbogaciła ofertę reklamową o nową formę wideo. VideoBackLayer łączy w sobie display i nieagresywny, pełnoekranowy, reklamowy materiał wideo, który dla pełnej ekspozycji wymaga akcji użytkownika. Przed akceptem internauty reklama emitowana jest w tle strony, w żaden sposób nie przeszkadzając w odbiorze wszystkich prezentowanych w witrynie treści.

VideoBackLayer to nowatorska forma reklamowa, łącząca display: billboard lub doublebillboard z nieinwazyjnym, pełnoekranowym materiałem wideo. – wyjaśnia Arkadiusz Stępkowski, Kierownik Biura Reklamy Wirtualnej Polski – Film reklamowy zaczyna być emitowany nad treścią oglądanej przez użytkownika strony dopiero po najechaniu przez niego na kreację. Do tego czasu prezentowany jest wyłącznie w tle strony, pod tekstem. Podczas projekcji reklamowego wideo internauta w każdym momencie może wyłączyć film i wrócić na stronę, z której akurat korzysta, może też odtworzyć film od początku, nawet kilkakrotnie.

Oferta wideo Wirtualnej Polski jest stale uaktualniana i wzbogacana o nowe formy przekazu. Biuro Reklamy WP oferuje klientom możliwość prezentacji reklam wideo w najpopularniejszej telewizji internetowej – WP.tv, na platformie ToSięWytnie.pl oraz w materiałach multimedialnych prezentowanych w serwisach portalu (InStream VideoAd). Reklamodawcy korzystać też mogą z nowatorskich pakietów VideoBreak (materiał wideo wyświetlany jest jako commercialbreak, a przekaz promocyjny klienta nie sąsiaduje z żadnymi innymi formami reklamowymi, ani treściami mogącymi konkurować o zainteresowanie użytkownika).

Na uwagę zasługują także: OnStream Toplayer i BottomLayer, umieszczane w materiałach wideo prezentowanych w kanałach tematycznych WP.tv. OnStream Toplayer – forma o rozmiarach 480×360 pikseli, przypominająca klasyczny toplayer – umieszczany jest w obrębie playera wideo, na jego warstwie i jest dokładnie wpasowany w okno ekranu playera, zaś reklama typu BottomLayer emitowana jest w trakcie wyświetlania pliku. BottomLayer ma kształt boksu zlokalizowanego w dolnej części playera. W zależności od opcji forma ta zajmuje 1/3 lub 1/10 powierzchni playera.

WP oferuje też Video Ad – reklamę video emitowaną w dowolnym statycznym miejscu reklamowym (banner, billboard, boks, skyscraper) i videomailing.

Nasi klienci coraz chętniej korzystają z materiałów wideo, które, ze względu na swoją formę, są znacznie ciekawsze i łatwiej przyswajalne przez użytkowników, samym reklamodawcom stwarzają zaś całkiem nowe i innowacyjne możliwości przekazu. Dzięki wykorzystaniu zalet ruchomego obrazu, dostępności efektów specjalnych oraz dźwięku znacznie zwiększają się również możliwości kreacyjne. – dodaje Daria Sóboczewska, Account Manager i Video Ad Manager z Zespołu Agencji i Domów Mediowych Biura Reklamy WP.

Prezentacja VideoBackLayera: http://www.wp.pl/?adv=1&test=urodziny

Serwis reklamowy WP: http://reklama.wp.pl

źródło/autor: Wirtualna Polska