Biel z nutą zieleni

Procter&Gamble, producent proszku do prania Vizir, to kolejny ekologiczny klient Cityboard Media. Kampania „100% bieli Vizira” pojawiła się w sierpniu na ekoplakatach™.

Nowy layout promujący proszek Vizir „100% bieli Vizira gwarantowane albo zwrot pieniędzy” można oglądać w dziesięciu największych polskich miastach i w kilku mniejszych lokalizacjach. Kilkadziesiąt sztuk ekoplakatów™ eksponuje śnieżnobiały kolor upranej w Vizirze koszuli. Kampanię zaplanował dom mediowy MediaCom.

Procter&Gamble to kolejny po Orange klient Cityboard Media, który zdecydował się na reklamę o szerokim, ogólnopolskim zasięgu, realizowaną na ekoplakacie™. To nowe podłoże do druku gwarantuje m.in. 100% odwzorowanie kolorów, co miało kluczowe znaczenie w przypadku chęci wyeksponowania wyjątkowej bieli ubrań wypranych w Vizirze. Ekoplakat™ jest również bardzo odporny na ekstremalne warunki pogodowe, takie jak silny deszcz czy porywisty wiatr. Niezależnie od korzyści związanych z lepszą jakością druku, ekoplakat™ to także lepszy wybór dla środowiska: mniej odpadów dzięki 100% przetwarzalności i mniejsze zużycie wody dzięki rezygnacji z kleju.

źródło/autor: Cityboard Media

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu