Panorama Firm stawia na internet w kampanii reklamowej

Firma Eniro Polska, lider w branży drukowanych i elektronicznych yellow pages, rozpoczyna kampanię reklamową. Panorama Firm jest zaprezentowana jako skuteczne medium informacyjne i reklamowe w Internecie, dlatego centralne miejsce w reklamach zajmuje wyszukiwarka teleadresowa www.pf.pl. Kampania potrwa do końca roku i obejmie prasę, radio, outdor oraz internet.

W domu, w pracy, prywatnie lub biznesowo – są różne sytuacje, w których potrzebujemy informacji. Dlatego każdego dnia miliony użytkowników sięgają do yellow pages. Są użytkownicy, którzy nadal wolą książki (np. ze względu na ograniczony dostęp do internetu), niektórzy preferują wyłącznie internet a jeszcze inni szukają informacji w obydwu mediach. Internet daje klientom i użytkownikom nowe możliwości, m.in. aktualność danych, precyzyjny i logiczny algorytm wyszukiwania, łatwiejszy dostęp do informacji oraz precyzyjne kryteria wyszukiwania. Dzięki temu użytkownik szybko znajdzie dokładnie to czego szuka w sieci. Obecnie w ofercie Panoramy Firm są dostępne pakiety, czyli ogłoszenie w internecie i w książce. To sprawia, że w każdej sytuacji Panorama Firm dostarcza użytkownikom informacji, a firmom – klientów.

– Internet stawia nowe możliwości przed Panoramą Firm. Z www.pf.pl korzysta prawie 4 mln użytkowników miesięcznie, inwestujemy w nowe produkty internetowe oraz rozwiązania mobilne, np. ostatnio uruchomiona aplikacja na Iphone i telefony komórkowe. W kampanii podkreślamy że Panorama Firm to także precyzyjna wyszukiwarka firm, produktów oraz usług. Jesteśmy ekspertami w wyszukiwaniu lokalnym, a dzięki temu nasi użytkownicy znajdą to, czego szukają w dogodniej dla siebie lokalizacji. Unikalność naszego produktu polega na tym, że 100% naszych użytkowników to potencjalni klienci dla reklamodawców, dlatego kampania wspiera również sprzedaż – wyjaśnia Wojciech Komosa, Kierownik Komunikacji i Grupy Produktów.

W kampanii wykorzystano trzy popularne branże: meble, restauracje oraz nieruchomości. Przy każdej znajduje się symbol, który ją opisuje, np. meble – czerwona sofa. Kampanii towarzyszy hasło „znajdziesz łatwo”, które wzmacnia przekaz dotyczący łatwości wyszukiwania informacji w serwisie i podkreśla niedawno wprowadzone zmiany, m.in. precyzyjny i logiczny algorytm wyszukiwania, dzięki któremu użytkownik znajdzie dokładnie to, czego szuka.

Kreację kampanii przygotował Dział Komunikacji Eniro Polska, który odpowiada również za zakup mediów.

źródło/autor: Eniro