BATYCKI dla czytelników publikacji INFOR Ekspert Sp. z o.o.

INFOR Ekspert Sp. z o.o. wystartowała z ofertą na 2011 rok. Pojawiają się w niej nowe czasopisma i informacyjne produkty internetowe. Klienci otrzymają galanterię firmy BATYCKI, książki o tematyce profesjonalnej, kalendarze oraz rabaty.

W 2011 roku INFOR Ekspert odświeży ofertę, aby jeszcze lepiej zadbać o Klientów. Wyrazem tych starań jest kilkanaście nowych publikacji, które wejdą do oferty w przyszłym roku. W ofercie spółki w 2011 roku pojawi się między innymi kilka wąskospecjalistycznych serwisów internetowych – każdy poświęcony w całości konkretnej tematyce, 4 nowe publikacje z serii INFOR LEX – zarówno dla biznesu jak i dla sektora publicznego oraz seria System Informacji Prawnej INFOR LEX. Od stycznia pojawi się także nowy miesięcznik dla kadrowych. Ponadto INFOR Ekspert nadal będzie wydawać książki na najbardziej aktualne tematy.

Klienci mogą poznać ofertę produktową spółki m.in. na stronie www.infor.pl/oferta2011

Oferta spółki na 2011 rok wyróżnia się stylową estetyką, dostosowaną do eleganckich prezentów. Jest to nowa jakość na polskim rynku publikacji profesjonalnych. Jak informuje Aneta Kowalska – członek zarządu spółki – nowa oferta kontynuuje wysoki poziom komunikacji z klientem zapoczątkowany w zeszłym roku: „Utrzymujemy bardzo wysokie standardy publikacji dbamy o Klientów, obdarowując w podziękowaniu za lojalność wysokiej jakości prezentami. Przyglądanie się potrzebom klientów oraz trendom na rynku zaowocowało wprowadzeniem do oferty szeregu nowych publikacji. Działania marketingowe przygotowane są analogicznie do oferty produktowej, zgodnie z najwyższymi standardami.”

Za każdą opłaconą publikację na 2011 rok w prenumeracie redakcyjnej Klienci INFOR-u otrzymają elegancką kosmetyczkę lub wizytownik firmy BATYCKI. Do wyboru są także książki o charakterze poradniczym z wybranej dziedziny. Dodatkowo każda firma, która opłaci przynajmniej 2 prenumeraty na 2011 rok otrzyma biznesowy kalendarz książkowy. Materiały promocyjne (foldery, listy, zaproszenia) zaprojektowane zostały wg spójnej, eleganckiej linii graficznej, dopasowanej do oferty i wydane w wysokiej jakości. Wizytówką oferty będzie strona www.infor.pl/oferta2011 . Wzorem lat ubiegłych główną drogą dotarcia do Klientów pozostaną kampanie w portalu INFOR.PL oraz na łamach własnych czasopism. Wsparcie promocyjne mają stanowić również kampanie w zewnętrznych serwisach tematycznych.

źródło/autor: INFOR Ekspert

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu