Novem wzmacnia struktury

Novem rozwija swoje struktury i wzmacnia działy sprzedaży, komunikacji z wydawcami i projektowania graficznego. Firma zatrudniła 10 nowych osób w Krakowie i w Warszawie. Obecnie zespół Novem liczy blisko 40 pracowników. Oznacza to wzrost zatrudnienia w spółce o prawie 100 procent w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego.

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie marketerów reklamą płatną za efekt, Novem rozbudował swoje biura sprzedaży w centrali oraz w warszawskim oddziale, gdzie podwojono liczę osób do kontaktów z klientami. Inwestując w relacje z afiliantami, firma zatrudniła kolejne osoby do działu pozyskiwania i obsługi wydawców. Spółka powiększyła również dział kreacji o nowych copywriterów i grafików z myślą o klientach, którzy wymagają pełnej obsługi kreatywnej przy tworzeniu kampanii reklamowych.

Zatrudnienie nowych osób jest wynikiem dynamicznego rozwoju spółki. W ciągu ostatniego roku zarówno liczba wydawców zrzeszonych w sieci afiliacyjnej Novem, jak i uruchomionych programów afiliacyjnych wzrosła prawie o 100 proc.

„Reklama rozliczana za efekt stała się istotnym elementem rynku reklamy internetowej. Novem oferuje unikalną na rynku formułę kompleksowego outsourcingu programu partnerskiego. Dostosowaliśmy nasz zespół, tak by bardzo dynamicznie rosnącej liczbie reklamodawców zapewnić kompleksową obsługę na każdym etapie realizacji projektu od strategii kampanii, przez koncepcję kreatywną oraz realizację i analizę prowadzonych działań reklamowych,” – powiedział Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem.

Od początku 2010 roku firma uruchomiła już blisko 200 nowych programów afiliacyjnych m.in. dla Legrand, Tauron, HP, Komputronik, FM Bank, TOP SECRET, empik school, speak up, SCHOBER, Play, Bank BGŻ. Stale rośnie również liczba wydawców, w tej chwili sieć afiliacyjna Novem zrzesza kilkadziesiąt tysięcy witryn internetowych, które mogą korzystać z ponad 130 programów partnerskich.

Novem jest jednym z liderów rynku marketingu afiliacyjnego w Polsce. Firma specjalizuje się w reklamie internetowej rozliczanej wyłącznie za efekt oraz prowadzi sieć afiliacyjną. Dla swoich klientów Novem przygotowuje strategie marketingu internetowego, świadczy usługi doradcze w zakresie reklamy w sieci oraz wykonuje kreacje i docelowe strony WWW. Firma dysponuje zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi do mierzenia skuteczności i optymalizacji kampanii reklamowych. Wśród klientów Novem są m.in. Aviva, City Handlowy, Volkswagen Bank Direct, Millenium Bank, WBK, Bank BGŻ, mBank, Expander, eSky.pl, Netia, Orange, Play, Itaka, Home.pl, Alma, Ceneo. Założona w 2006 roku spółka zatrudnia dziś blisko 40 osób.

źródło/autor: Front PR