SEO seminarium

W dniach 16 – 17 września 2010, w Warszawie, odbędzie się seminarium – „Co trzeba i warto wiedzieć o SEO”. Organizatorem wydarzenia jest firma Most Wanted! Conferences. Patronat merytoryczny objęła agencja search engine marketing – Bluerank.

Seminarium przeznaczone jest dla marketerów, którzy chcą poszerzyć swoje doświadczenia o tematykę związaną z działaniami SEO, dla pracowników agencji interaktywnych i reklamowych, project managerów związanych z e-marketingiem, właścicieli witryn i sklepów internetowych. Dla tych, którzy chcą samodzielnie realizować projekty search engine optimization, jak i dla tych, którym wiedza o SEO przyda się podczas współpracy z podwykonawcami.

Do udziału w seminarium zaproszono praktyków związanych z tym biznesem. Będzie możliwość osobistego spotkania z nimi, podyskutowania o najnowszych trendach w branży, a także – zadawania pytań. Przewidziano ponadto część praktyczną, w postaci mini-warsztatu, podczas którego uczestnicy będą mieli okazję poćwiczyć praktyczne aspekty SEO.

W programie między innymi:

  • najnowsze informacje o czynnikach istotnych w procesie pozycjonowania stron,
  • zasady redagowania skutecznych tekstów pozycjonujących,
  • narzędzia do monitorowania i mierzenia efektów działań SEO,
  • łączenie pozycjonowania naturalnego i sponsorowanego,
  • web usability w powiązaniu z technikami optymalizacji,
  • efektywne prowadzenie projektów search engine optimization,
  • SEO case studies.

Bluerank jest nie tylko patronem merytorycznym seminarium, ale również jedną z firm prowadzących prelekcje. Przedstawiciele agencji mają na swoim koncie realizację szkoleń i warsztatów m.in. z zakresu: SEO, PPC, SEO Copywritingu i SEO PR, Google Analytics.

źródło/autor: Bluerank

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu