Bluerank dla koncernu 3M

W wyniku wygranego konkursu ofert na kompleksową obsługę SEM, agencja Bluerank realizuje dla polskiego oddziału koncernu 3M tegoroczne działania marketingowe w wyszukiwarkach internetowych. Projekt obejmuje opracowanie rekomendacji SEO dla wybranych witryn produktowych oraz realizację kampanii linków sponsorowanych, promujących działalność 3M w Polsce.

W drugim kwartale br. firma Bluerank przygotowała raport dot. optymalizacji wybranych serwisów 3M. Wspólnie z 3M agencja opracowała też strategię PPC i przeprowadziła konfigurację kampanii linków sponsorowanych w Google. Druga część roku upłynie pod znakiem wdrażania przez 3M rekomendacji SEO dostarczonych przez Bluerank i kontynuacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

Wśród marek należących do koncernu 3M, dla których podjęto działania SEM, znajdują się m.in. znana na całym świecie marka Post-it®, a także Littmann®, ceniona w środowisku medycznym marka stetoskopów.

Nasza współpraca zaplanowana jest do końca 2010 roku – mówi Mateusz Kowalski-Klein odpowiedzialny za e-business w 3M Poland. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych efektów, Bluerank dobrze rozumie nasze cele marketingowe i dobrze nam się razem pracuje. Zakładam, że możemy osiągnąć jeszcze więcej. Co dla nas niezmiernie istotne – agencja spełnia nasze wymogi jakościowe i etyczne, jeśli chodzi o funkcjonowanie w biznesie, a w branży SEM w szczególności.

źródło/autor: Bluerank