Smakowanie z doładowaniem

„3 kupony zbierasz, 36.6 odbierasz” to hasło wspólnej akcji promocyjnej Telepizzy i marki 36.6, która rusza dziś, 16 sierpnia 2010 r.

Celem akcji jest przede wszystkim wzrost sprzedaży produktów Telepizzy, zwiększenie satysfakcji konsumentów oraz pozyskanie nowych klientów – użytkowników 36.6.

Mechanizm polega na tym, że Klient zamawiając średnią lub dużą pizzę w dostawie lub na wynos, otrzymuje ją w specjalnym, promocyjnym pudełku z naklejonym kuponem 36.6.

Każdy, kto zbierze 3 kupony, jest upoważniony do odbioru, u dostawcy bądź w lokalu, nagród w postaci startera 36.6 z minutami do wykorzystania na kwotę 9 zł lub doładowania o wartości 10 zł.

Akcja komunikowana jest za pomocą pudełek, plakatów znajdujących się na terenie lokali,  ulotek oraz w sieci. Potrwa do końca września br.

źródło/autor: magnifiCo

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu