IDM Media Team efektywnościowo dla Profi Credit

przez | 16/08/2010

IDM Media Team rozpoczął działania z zakresu Performance Marketingu dla jednego ze swoich stałych klientów – firmy Profi Credit. Projekt będzie realizowany przy współpracy z Afilo i Supermedia Interactive.

Działania typu Performance Marketing wesprą dotychczasowe kampanie internetowe prowadzone przez IDM Media Team dla Profi Credit. Rozpoczęła się już pierwsza kampania efektywnościowa, dotycząca core biznesu firmy Profi Credit – szybkich i łatwo dostępnych pożyczek gotówkowych pod marką Pogotowie Gotówkowe. Kampania będzie rozliczana w modelu CPL (cost per lead). Klient zapłaci za formularze kontaktowe wypełnione przez osoby ubiegające się o pożyczkę. Reklamy z wykorzystaniem różnorodnych form, takich jak: mailingi, display, linki tekstowe, są emitowane w wybranych witrynach, należących do sieci afiliacyjnej Afilo. Wszystkie kreacje kierują użytkowników na opracowany na potrzeby kampanii landing page: Pogotowiegotowkowe.info, gdzie mogą oni wypełnić formularz.

„Zdecydowaliśmy się na sięgnięcie po Performance Marketing, ze względu na możliwości optymalizacji kampanii, jakie zapewnia ta forma promocji. Pozwala ona na minimalizację kosztów kampanii, jednocześnie gwarantując maksymalizację efektów.” – mówi Katarzyna Polańska, dyrektor marketingu, Profi Credit

Technologię i platformę afiliacyjną do realizacji projektu dostarcza Afilo. Za kreację oraz opracowanie landing page odpowiada Supermedia Interactive. Profi Credit do tej pory nie prowadził działań z zakresu marketingu efektywnościowego. IDM Media Team pracuje dla klienta od czasu swojego powstania. Wcześniej, od 2009 roku, Profi Credit współpracował z IDMnet.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.