Ladbrokes, jedna z największych firm bukmacherskich świata, notowana na londyńskiej giełdzie ogłosiła w tym tygodniu wyniki finansowe za pierwszą połowę bieżącego roku

Dzięki rozgrywanym na przełomie czerwca i lipca Mistrzostwom Świata 2010 wzrósł zysk operacyjny sektora online firmy z 20 do 29 mln funtów w porównaniu z tym samym okresem roku 2009. Dobre wyniki sektora online wpłynęła również na wzrost zysku operacyjnego całej firmy o 5.1% do 103.6 mln funtów.

Ladbrokes to najstarsza na rynku firma bukmacherska, której początki sięgają roku 1886. Jest liderem na rynku zakładów sportowych i oferuje swoje usługi w ponad 20 językach. Jej punkty znajdują na ośmiu stadionach angielskiej Premier League oraz na prestiżowym torze wyścigów konnych w Ascot.

Najlepiej spisującym się produktem firmy, dzięki wspomnianym mistrzostwom są zakłady sportowe, których zysk wzrósł o niemal 10% do 33 milionów funtów. Nieco gorzej w porównaniu z pierwszą połową 2009 roku spisał się poker, którego zyski spadły o ponad 15% do 10.7 mln funtów.

„Dobre wyniki finansowe związane z mistrzostwami świata zostały częściowo zmniejszone przez rozczarowujące rezultaty angielskich wyścigów konnych, zwkłaszcza w Royal Ascot. Ladbrokes jest jednak w bardzo dobrej sytuacji finansowej. „Czeka nas wiele wyzwań, ale grupa ma mocne podłoże i wspaniałą markę, które z pewnością pomogą w ich realizacji” – optymistycznie zapowiada nowy Dyrektor Naczelny Ladbrokes, Richard Glynn.

Glynn wykorzystał również okazję ogłoszenia wyników finansowych do poinformowania opinii publicznej o powstaniu nowego projektu o nazwie CanalWin. Jest to wspólne przedsięwzięcie Ladbrokes oraz Canal+ dedykowane na otwierający się na zakłady sportowe rynek francuski.

Ladbrokesplc.com

źródło/autor: Ladbrokes

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu