„Moja Wielka Miejska Ucieczka” – kampania hoteli Mercure

„Moja Wielka Miejska Ucieczka” – pod taką nazwą ruszyła 3 sierpnia akcja promocyjna hoteli sieci Mercure. To doskonała okazja, by za atrakcyjną cenę wyjechać na urlop albo wybrać się na weekendowy wypad za miasto. Kampania prowadzona będzie przede wszystkim w Internecie oraz w magazynach.

Hotele Mercure będą kusić niższymi cenami do 31 sierpnia. Kampania adresowana jest do osób, które nie miały jeszcze urlopu, a decyzję, gdzie pojechać podejmą w ostatniej chwili licząc na atrakcyjne oferty, a także do tych, które już są po urlopie, ale chcą jeszcze wyrwać się z pracy na przedłużany weekend np. na Mazury. Tam liczne atrakcje zapewnia Mercure Mrongovia Resort&Spa, w górach natomiast Mercure Kasprowy Zakopane, czy Mercure Skalny Karpacz. Ceny zaczynają się od 199 złotych za 2 osoby za dobę. Rezerwacji można dokonywać tylko online na stronie internetowej accorhotels.com. Promocje obowiązują we wszystkich 13 hotelach sieci Mercure w Polsce.

Layout kampanii „Moja Wielka Miejska Ucieczka” utrzymany jest w kodzie komunikacji marki Mercure i w luźny sposób nawiązuje do znanego tytułu filmowego. Kreację przygotowała agencja imedia PR, która jest również odpowiedzialna za działania z zakresu PR.

Kampania będzie prowadzona głównie w Internecie, na portalach ogólnoinformacyjnych jak onet.pl, wp.pl czy gazeta.pl, a także turystycznych i biznesowych. Zaplanowana została również prasa branżowa, m.in. Business Traveller czy Polish Business Report. Media online zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.

źródło/autor: imedia PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu