Ruszył konkurs Schwarzkopf ELITE MODEL LOOK POLSKA 2010

Z początkiem sierpnia ruszył konkurs Schwarzkopf ELITE MODEL LOOK POLSKA 2010. W tym roku po raz pierwszy partnerem tytularnym została marka Schwarzkopf, znana z kosmetyków do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Także po raz pierwszy castingi odbywaja się w Internecie, tak aby wszystkie marzące o karierze modelki dziewczęta miały równe szanse. Wystarczy wejść na stronę www.elitemodellook.com.pl i zgłosić swoją kandydaturę.

W konkursie Schwarzkopf ELITE MODEL LOOK POLSKA 2010 mogą wziąć udział dziewczęta w wieku 14 -25 lat. Jury konkursu oceni zgłoszone kandydatki i wybierze te, które mają szansę na karierę w modelingu. Zwyciężczyni polskiej edycji konkursu weźmie udział w światowym finale, który odbędzie się w październiku 2010 r. w Szanghaju. Nagrodą główną jest kontrakt o łącznej wartości 1 miliona dolarów oraz nawiązanie 3-letniej współpracy z Agencją Elite.

Nowy partner

W tym roku konkurs patronatem tytularnym objęła marka Schwarzkopf, która od lat jest uznanym ekspertem w dziedzinie pielęgnacji, stylizaci i koloryzacji włosów.

„Znając potrzeby klientów i dbając o ich piękno, Schwarzkopf oferuje im innowacyjne produkty na profesjonalnym poziomie zapewniające piękne włosy, zarówno w salonie fryzjerskim, jak i w domu. Schwarzkopf jest także synonimem trendów i stylów, inspirowanych aktualnymi tendencjami w świecie mody. Stąd nasza współpraca przy konkursie Schwarzkopf ELITE MODEL LOOK POLSKA 2010“ – powiedział Piotr Strzelczyk, Dyrektor Marketingu w Dziale Kosmetyków Henkel Polska.

Wyjedź w podróż marzeń ze Schwarzkopf

Marka Schwarzkopf zaangażowała się także w budowanie popularności konkursu wśród konsumentów oraz promowanie go wśród potencjalnych uczestniczek castingów. Narzędziem jest promocja konsumencka, w której do wygrania jest 50 dwuosobowych zaproszeń na wiosenną Galę Finałową Schwarzkopf ELITE MODEL LOOK POLSKA 2011 w Teatrze Polskim w Warszawie oraz 1 000 zestawów kosmetyków Schwarzkopf. A nagrodą główną jest dwuosobowa tygodniowa wycieczka w dowolne miejsce na świecie, wskazane przez zwycięzcę.

Wystarczy kupić 1 produkt Schwarzkopf i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, wysyłając sms pod numer 71100. Marki biorące udział w promocji to: Brilance Gliss Kur, got2b, , Essential Color, Natural&Easy, Perfect Mousse, Schauma oraz Taft. Promocja potrwa od 1 września do 30 listopada 2010. Więcej informaci na www.schwarzkopfelite.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu