Made in Mind: Spoty z udziałem gwiazd hitem na YouTube

przez | 09/08/2010

Ponad 116 tysięcy użytkowników obejrzało spoty frekwencyjne z udziałem polskich celebrytów „Ile Ci TO zajmuje?” oraz „Doping”, namawiające do wzięcia udziału w wyborach prezydenckich. Za ich kreację i produkcję odpowiadała agencja reklamowa Made in Mind.

Spoty „Ile Ci to zajmuje?” oraz „Doping” zostały przygotowane z myślą o młodych internautach niezaangażowanych w sprawy polityki. W ciągu zaledwie tygodnia od zamieszczenia w serwisie YouTube obejrzało je ponad 100 tysięcy Internautów, spoty znalazły się także wśród najczęściej oglądanych filmów. Pierwsza kreacja „Ile Ci TO zajmuje?” intrygowała widzów podtekstem erotycznym, by w rozwiązaniu wyjaśnić, że tytułowe pytanie dotyczy czasu jaki, znani i lubiani poświęcają na oddanie głosu. Film „Doping” ukazywał celebrytów gorąco kibicujących i zagrzewających do wzięcia udziału w wyborach.

„W odróżnieniu od spotów telewizyjnych w poważnym tonie nawołujących do udziału wyborach prezydenckich, w Internecie – zważając na inny charakter tego kanału oraz inną grupę odbiorców – chcieliśmy komunikować się w lekkim, wręcz żartobliwym tonie. Wspólnie z gwiazdami dopingowaliśmy młodzież do wzięcia udziału w wyborach” – powiedziała Anna Brunzlow, Dyrektor agencji reklamowej Made in Mind.

Do udziału w przedsięwzięciu Made in Mind zaprosiła polskie gwiazdy: Martę Żmudę-Trzebiatowską, Magdę Wójcik, Wojciecha Malajkata, Andrzeja Grabowskiego, Krzysztofa „Diablo” Włodarczyka, Zbigniewa Panasewicza, Agatę Młynarską, Roberta Gawlińskiego, Korę, Jarosława Jakimowicza, Andrzeja Krzywego, Zbigniewa Zamachowskiego oraz Łukasza Zagrobelnego.

Ze strony agencji Made In Mind projektem opiekowała się Anna Brunzlow. Kreację przygotowali Wojciech Ciszkiewicz i Michał Jura. Produkcję spotów wsparł dom produkcyjny Bomaye.

źródło/autor: Made in Mind