Firmy.net: zobacz efekty reklamy

Firmy.net – internetowy katalog firm – wprowadził dla swoich klientów zaawansowane statystyki i raporty. Dzięki nim małe i średnie przedsiębiorstwa zarejestrowane w katalogu mogą skutecznie i dokładnie zmierzyć efekty swojej promocji w internecie.

Efektywność reklamy jest dla małych i średnich firm priorytetem, ale także wyzwaniem. Możliwość jej zmierzenia oraz analizowania to pierwszy krok do tego, by nauczyć się nią zarządzać. Jako odpowiedź na te potrzeby, Firmy.net udostępnił swoim użytkownikom indywidualne statystyki mierzące poziom oglądalności ich prezentacji. Teraz, po zalogowaniu się do portalu i kliknięciu na zakładkę „Zobacz efekty” – można np. sprawdzić, ile razy nasza firma była wyświetlana na listach firm. Standardowa lista powstaje, kiedy użytkownik Firmy.net przegląda daną branżę, lokalizację lub korzysta z wyszukiwarki w portalu. Dostępne są również statystyki odwiedzin prezentacji firmy w katalogu oraz informacje o tym, jaki odsetek odwiedzających trafia tam z wyszukiwarki Google, jaki z portali partnerskich Firmy.net, a ile osób wchodzi na nią bezpośrednio lub też odnajduje ją poprzez wyszukiwarkę na Firmy.net. Na tym się jednak nie kończy. Posiadacze najwyższych pakietów (Business GOLD) mogą nawet sprawdzić, jak zmieniały się pozycje słów kluczowych w ciągu ostatniego kwartału w 3 największych wyszukiwarkach dostępnych na polskim rynku (Google.pl, Bing.com, WP.pl).

Firmy mogą samodzielnie wpływać na efektywność promocji wybierając jeden spośród 4 dostępnych pakietów, różniących się ceną oraz poziomem zaawansowania narzędzi. Podniesienie wiarygodności przedsiębiorstwa oraz skuteczności jego promocji może być także efektem pozytywnych opinii i referencji, udzielanych przez klientów i partnerów handlowych. Aby zwiększyć zasięg firmowych prezentacji, Firmy.net podejmuje współpracę z popularnymi portalami branżowymi. Portale te udostępniają swoim użytkownikom branżową bazę wszystkich firm z katalogu – nawet tych, które mają jedynie bezpłatny wpis. Dzięki temu firmy zarejestrowane w Firmy.net docierają do jeszcze większej grupy potencjalnych klientów. Równocześnie z dbałością o zasięg oglądalności, Firmy.net troszczy się także o to, aby prezentacje przedsiębiorstw były jak najbardziej rozbudowane i profesjonalne. W tym celu udostępniane są nowe, zaawansowane narzędzia do ich tworzenia. To kolejny ważny element skutecznej promocji, pozwalający zainteresować na dłużej klienta, który trafi na firmową prezentację.

Zapewnienie klientom dokładnej informacji na temat efektów promowania to kolejny sposób na realizację naszej misji kompleksowej promocji w internecie. Dzięki tej wiedzy, firmy mogą pracować nad swoją prezentacją, udoskonalać ją i uzyskać przekonanie, że środki przeznaczone na promocję zostały dobrze zainwestowane – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu