W drodze na podium z żużlową reprezentacją

W minioną niedzielę po wielu problemach organizacyjnych związanych z pogodą żużlowa Reprezentacja Polski obroniła tytuł najlepszej drużyny świata. W finale Drużynowego Pucharu Świata, który został rozegrany w duńskim Vojens, Polacy okazali się lepsi od gospodarzy oraz od Szwedów i reprezentantów Wielkiej Brytanii.

Powtórzyła się historia z półfinału w Gorzowie – w sobotę zawody zostały przerwane z powodu opadów deszczu i żużlowcy ponownie na tor wyjechali w niedzielę. Mimo słabego początku nasza reprezentacja podniosła się i w dramatyczny acz niezwykle emocjonujący sposób udowodniła, że jest najlepsza na świecie zdobywając po raz czwarty w historii tytuł mistrzów świata. W sukces swoich podopiecznych do samego końca nie wątpił trener, Marek Cieślak, choć przyznaje, że nie było łatwo. Oczekiwania wobec drużyny były bardzo duże. Nigdy nie jest łatwo wdrapać się na najwyższy stopień podium. Zwłaszcza jeśli jest tak, że musimy, a inni tylko mogą” – powiedział trener. Radości ze zdobyciu pucharu nie krył także kapitan polskiej Reprezentacji, Tomasz Gollob, który w dużej mierze przyczynił się do tego sukcesu. W ostatnim biegu stanął na wysokości zadania i przypieczętował zwycięstwo biało-czerwonych w całych zawodach. – „W ostatnim biegu wiedziałem, że muszę wygrać i tylko o tym myślałem. Jest to sukces całej drużyny, która zasłużyła na złote medale” – podsumował.

Triumf biało-czerwonych w Danii ma szczególne znaczenie, gdyż jest pierwszym w historii DPŚ odniesionym na torze poza granicami Polski. Z tej okazji firma Nice, główny sponsor polskiej reprezentacji, nagrodziła żużlowców specjalnym wyróżnieniem. Na konferencji prasowej po zdobytym zwycięstwie zawodnicy wystąpili w czarnych koszulkach z napisem „Speedway Superman”, idealnie oddającym styl, w jakim zdobyli tegoroczne mistrzostwo. „Tym humorystycznym akcentem chcieliśmy podkreślić, że drużyna dokonała naprawdę czegoś wyjątkowego” – skomentował Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice.

Żużlowa Reprezentacja Polski drugi sezon z kolei wspierana jest przez Nice – lidera w automatyce do bram i rolet. Sponsor w swoich aktywnych działaniach marketingowych nie poprzestaje na towarzyszeniu zawodnikom w drodze na żużlowy szczyt, lecz głównie wspiera i buduje wizerunek polskiej Reprezentacji. Po drugim sezonie współpracy, zarówno zawodnicy jak i trener jednym głosem mówią, jak wiele zmieniło się na lepsze. Produkcja oficjalnych gadżetów reprezentacji, ich promocja, prezentacje polskiej drużyny i eventy promocyjne dla kibiców przy najważniejszych zawodach w Polsce – te wszystkie działania powodują, że kibiców speedwaya w Polsce jest coraz więcej a „czarny sport” zyskuje na popularności i pojawia się wokół niego coraz więcej sponsorów. W zamian za to zawodnicy fundują kibicom wspaniałe emocje i już drugi rok z rzędu zdobywają najwyższe trofeum Pucharu Świata!

źródło/autor: Nice

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu