Agencja Think Kong realizuje sportowe reality show

W ramach działań realizowanych dla sportowego serwisu społecznościowego hungry4sport.com, agencja marketingu interaktywnego Think Kong (www.thinkkong.pl) organizuje pierwsze w Polsce sportowe reality show online pod tytułem „Ona vs. On”. Wśród elementów promujących akcję znajduje się aktywność w serwisach społecznościowych, działania reklamowe oraz konkursowa aplikacja na Facebooku przygotowana przez facead (www.facead.pl).

Reality show „Ona vs. On” będzie przedstawiać rywalizację sportową między kobietą a mężczyzną. W ramach akcji dwoje uczestników zmierzy się w licznych konkursach, by sprawdzić która płeć okaże się lepsza w sporcie. Przez miesiąc będą trenować pod okiem profesjonalnego trenera Gniewomira Czarneckiego – instruktora wspinaczki ściankowej. Cotygodniowe konfrontacje będą testować ich wszechstronność i przygotowanie po to, by ostatecznie zmierzyć się w Wielkim Finale kampanii. Swoje treningi, postępy i emocje, będą relacjonować w Internecie, w serwisie hungry4sport.com oraz innych portalach społecznościowych.

Do 10 sierpnia będzie trwać ogólnopolski dwuetapowy casting, w którym zostaną wybrani sportowi reprezentanci płci. W pierwszym etapie głosy internautów zadecydują o składzie finałowej dziesiątki. W drugiej części castingu, uczestnicy zostaną poddani testom sprawnościowym, mającym na celu wyłonienie najlepszych. Wszystkich zainteresowanych udziałem w castingu, organizatorzy zapraszają do wypełnienia formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na stronie http://onavson.hungry4sport.com.

źródło/autor: Think Kong

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu