Rafał Sułkowski dyrektorem ds. sprzedaży i rozwoju projektów specjalnych w Polskapresse Oddział Biuro Reklamy

1 sierpnia br. do zespołu Polskapresse Oddział Biuro Reklamy dołączył Rafał Sułkowski, który objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju projektów specjalnych. To nowe stanowisko w strukturach Biura Reklamy.

Rafał Sułkowski odpowiedzialny będzie za koordynację projektów specjalnych do wszystkich tytułów Grupy. Sułkowski z branżą reklamy prasowej związany jest od 15 lat. Ostatnie 3 lata pracował w wydawnictwie Infor Biznes (wydawca „Dziennika Gazety Prawnej”), jako zastępca dyrektora biura reklamy i jednocześnie dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej. W latach 2002-2007 związany był z Domem Prasy Regionalnej Mediatak, gdzie pracował na stanowiskach project managera oraz kierownika działu rozwoju sprzedaży.

źródło/autor: Polskapresse

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu