Galerie reklamowe w Chce.to – dobre, bo skuteczne

Tagi:

Serwis Chce.to wprowadził nową, efektywną formę reklamową – galerie produktów. Umożliwiają one prezentację nawet kilkunastu produktów w formie dużych zdjęć uzupełnionych opisem i linkiem. Galerie publikowane są na stronie głównej oraz w newsletterze.

W Chce.to każda osoba może założyć własną chcelistę, czyli spis rzeczy, które chce mieć. W ten sposób gromadzi swoje „skarby” znalezione w sieci, a także podpowiada znajomym co ją interesuje i jakie lubi dostawać prezenty.

Galerie zostały wprowadzone jako forma promocji, która zaciekawia internautę i równocześnie wspomaga budowanie mody na wybrane produkty. Po publikacji zajawka galerii znajduje się na stronie głównej Chce.to. Po jej otwarciu, użytkownik przegląda galerię strona po stronie, na każdej widząc jeden produkt. Obok dużego, 500-pikselowego zdjęcia, widoczny jest opis, link do sklepu oraz przycisk automatycznego dodania produktu do swojej chcelisty.

Publikacja galerii rozpoczyna promocję produktu w Chce.to. Gdy pierwsi użytkownicy dodadzą go do swoich chcelist, informacje o tym dostają ich znajomi. Ciekawe produkty, trafią ponownie na stronę główną i będą automatycznie polecane społeczności Chce.to. W ten sposób, już po pierwszym tygodniu produkt może znaleźć się nawet na stu chcelistach, a informacje o nim zobaczy kilka tysięcy osób.

Publikacja galerii kosztuje tylko 39zł, dzięki czemu z tej formy promocji mogą skorzystać nawet nieduże sklepy internetowe. Efektywność takiej reklamy zależy w przede wszystkim od oryginalności prezentowanych produktów. Najciekawsze galerie potrafią w ciągu pierwszego tygodnia pozyskać dla sklepu ponad 300 unikalnych odwiedzin. A jest to zaledwie ruch początkowy, gdyż umieszczone na setkach chcelist produkty będą już regularnie generowały kolejne odwiedziny.

Więcej informacji o galeriach i innych rozwiązaniach oferowanych dla sklepów dostępnych jest na stronie http://sklepy.chce.to

źródło/autor: Chce.to

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu