Totem dla Fiolet PDK

Agencja reklamowa Totem opracowała nowy logotyp oraz księgę identyfikacji wizualnej dla Fiolet PDK.

Fiolet Powszechny Dom Kredytowy SA wchodzi w skład notowanej na GPW grupy finansowej Getin Holding SA. Powstał w wyniku połączenia wyspecjalizowanego w pośrednictwie kredytów samochodowych Powszechnego Domu Kredytowego SA oraz wyspecjalizowanego w pośrednictwie kredytów hipotecznych i gotówkowych Fioletu SA.

Celem prac projektowych było opracowanie spójnej identyfikacji wizualnej, oddającej charakter Fiolet PDK jako instytucji finansowej, łącząc najbardziej charakterystyczne elementy dotychczasowych znaków firm.

Poza opracowaniem logotypu spółki i księgą standardów CI, do zadań agencji Totem należało także przygotowanie kompletu materiałów BTL – teczek, ulotek i plakatów dedykowanych różnym produktom kredytowym. Dziełem agencji Totem jest również nowe zewnętrzne oznakowanie placówek handlowych Fiolet PDK.

Prace nad rebrandingiem zostały już zakończone, jednak wciąż powstają projekty kolejnych materiałów BTL, za które także odpowiada agencja reklamowa Totem.

źródło/autor: Totem

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu