Smart AdServer potroił przychód z eksportu

Francuski dostawca technologii adserwerowej Smart AdServer w ciągu zalewie jednego roku pozyskał 60 nowych klientów i osiągnął imponujący wzrost w wysokości 52 procent w stosunku do tego samego okresu w roku poprzednim.

Tak imponujący bilans Smart AdServer zawdzięcza przede wszystkim silnemu i stabilnemu wzrostowi na rynku międzynarodowym, na którym już w pierwszym kwartale br. spółka odnotowała wzrost dochodu i liczby klientów odpowiednio o 106 i 84 procent w stosunku do tego samego okresu w roku poprzednim. Wzrost jest szczególnie widoczny na rynkach: polskim, niemieckim, belgijskim i brytyjskim. Udział rynku międzynarodowego to obecnie 39 procent klientów firmy.

Odnotowując blisko trzykrotnie wyższy przychód z eksportu, Smart AdServer rozpoczął rekrutację do działów sprzedaży w Hiszpanii i Niemczech, a także wzmacnia zespół wsparcia technicznego o osobę dedykowaną wyłącznie dla obsługi polskich klientów.

Nasza działalność na rynku polskim satysfakcjonuje nas w sposób szczególny, ponieważ widzimy tam mocny potencjał wzrostu. Polska jest bardzo dynamicznym i wymagającym rynkiem. W chwili obecnej nie musimy już potwierdzać naszych możliwości adresowanych do tego rynku, zarówno jeśli chodzi o funkcjonalność naszej platformy, jak też poziomu cen, dlatego teraz skupiamy się na budowaniu serwisu obsługi dedykowanego specjalnie dla tego rynku. To jest bardzo obiecujące dla naszej wspólnej przyszłości – powiedział Romain Job, Business Development Manager na rynek niemiecki oraz Europy Centralnej i Wschodniej w Smart AdServer.

Na imponujący wynik finansowy firmy miało także wpływ wprowadzenie na rynek w pierwszym kwartale br. narzędzia przeznaczonego do obsługi reklamy on-line w urządzeniach mobilnych. Dzięki nowemu rozwiązaniu gotowemu sprostać potrzebom rynku reklamy mobilnej, Smart AdServer zyskał nowych klientów, zawierając trzy kontrakty w Hiszpanii, cztery we Francji oraz w jeden Niemczech – z grupą Axel Springer.

Ciągle mamy wiele pracy przed sobą, ale już teraz możemy powiedzieć, że jesteśmy jednym z zaledwie kilku ważnych graczy na rynku reklamy mobilnej. Oferta jest ciągle wzbogacana. Naszą pozycję z pewnością umocni udostępnienie klientom firmy oczekiwanego rozwiązania do obsługi reklamowych kampanii mobilnych adresowane do agencji i sieci reklamowych – powiedział Cyrille Geffray, Dyrektor Zarządzający w Smart AdServer.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu