Naturze się należy

przez | 04/08/2010

4 sierpnia rusza akcja promocyjna „Naturze się należy”, zorganizowana przez markę Harnaś z portfela Carlsberg Polska i Delikatesy Centrum. Akcją konsumencką – z edukacyjnym przesłaniem ekologicznym – objętych zostało 50 wybranych sklepów sieci Delikatesy Centrum na terenie Małopolski. Mechanizm promocyjny polega na zakupie 10 piw Harnaś, w zamian konsument otrzymuje nosidełko na butelki. Z kolei odnosząc do sklepu 10 pustych butelek po piwie Harnaś, klient dostaje w nagrodę otwieracz. Celem tej wspólnej akcji Carlsberg Polska i Delikatesów Centrum jest budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów marki Harnaś w zakresie właściwego postępowania z opakowaniami szklanymi wielokrotnego użytku, ze szczególnym uwzględnieniem promowania odnoszenia butelek zwrotnych do punktów handlowych.

Od 4 do 22 sierpnia br., lub do wyczerpania puli nagród, w 50 wybranych sklepach sieci Delikatesy Centrum przeprowadzona zostanie ekologiczna promocja adresowana do pełnoletnich konsumentów piwa Harnaś. Każdy, kto w tym czasie zakupi 10 piw marki Harnaś, otrzyma nosidełko, niezwykle praktyczne do noszenia butelek z piwem do domu i jednocześnie – do odnoszenia butelek zwrotnych do punktów handlowych. Jednocześnie każdy klient, który podczas trwania promocji, zwróci do sklepu 10 pustych butelek po piwie Harnaś, dostanie w nagrodę otwieracz.

„Celem tej akcji promocyjnej jest popularyzacja segregacji opakowań i recyklingu wśród naszych klientów. Wspólne przeprowadzenie promocji „Naturze się należy” pozwoli zwiększyć dotarcie do konsumentów z przekazem, jak należy postępować z opakowaniami szklanymi, co należy czynić z butelką zwrotną i jak zadbać o przetwarzanie butelki bezzwrotnej, a wszystko to w trosce o nasze środowisko naturalne. Chcielibyśmy uwrażliwić klientów naszej sieci i podczas tej akcji zaapelować o odpowiedzialne zachowanie wobec natury”. – mówi Waldemar Jezierski, Dyrektor PR i relacji z franczyzobiorcami w Delikatesach Centrum.

„Intencją tej akcji jest budowanie i wzmacnianie świadomości ekologicznej naszych konsumentów. Czujemy powinność powiedzenia im, co należy czynić z butelką po wypiciu trunku. Butelka zwrotna, która między innymi stanowi opakowanie dla piwa Harnaś z naszego portfela marek, może być w obiegu i służyć miłośnikom tego trunku kilkanaście razy, z korzyścią dla natury. Jedynym bowiem sprawdzonym sposobem na minimalizowanie wpływu opakowań szklanych na środowisko jest ich recykling, który oszczędza zużycie energii i zapobiega gromadzeniu odpadów. Poprzez tę akcję chcielibyśmy zachęcić naszych konsumentów do odnoszenia butelek zwrotnych do sklepów.” – mówi Adam Pawełas, Menedżer ds. Środowiska w Carlsberg Polska.

„Nasza wspólna akcja „Naturze się należy” ma na celu zaapelowanie do konsumentów Harnasia o odpowiedzialną postawę wobec natury. Piwo Harnaś jest dostępne na rynku w butelkach zwrotnych, dlatego podczas promocji będziemy nagradzać pozytywne ekologiczne zachowania miłośników piwa, odnoszących butelki zwrotne do punktów handlowych, promując jednocześnie wysoce praktyczne narzędzie do noszenia butelek tak do domu, jak i sklepu -nosidełko” – dodaje Jacek Stefaniak, Menedżer Marki Harnaś w Carlsberg Polska.

Akcja promocyjna firm Carlsberg Polska i Delikatesy Centrum „Naturze się należy” jest komunikowana – na poziomie sklepów – za pomocą bannerów, plakatów i ulotek, a także na stronach internetowych organizatorów.

Ulotki –oprócz przedstawienia mechanizmu promocyjnego, zawierają kluczowe treści edukacyjne z naciskiem na segregację i zwrot opakowań szklanych oraz EKOporady, jak każdy z nas może pozytywnie wpływać na otoczenie z korzyścią dla środowiska.

źródło/autor: Carlsberg