Afrykasy Łowicza reklamowane w telewizji

Agros Nova rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą nową, limitowaną linię egzotycznych sosów afrykańskich marki Łowicz.

Intensywna kampania reklamowa, przygotowana przez agencję DDB (realizacja spotu) i dom megdiowy MediaCom (planowanie i zakup mediów) właśnie wystartowała w czterech najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych pakietu At Media. Dla segmentu potraw gotowych to okres sezonowego szczytu sprzedaży, co zwiększa szansę na wzmożone zainteresowanie konsumentów i zakup nowego produktu, który przed miesiącem trafił do dystrybucji.

Celem kampanii, która jest kontynuacją reklamowego serialu Łowicza o rodzinie sympatycznych kuchennych sztućców, jest zarówno poinformowanie o nowych sosach i wzbudzenie zainteresowania nimi, jak też budowanie świadomości marki Łowicz jako innowacyjnego lidera rynku sosów gotowych oraz odświeżenie wizerunku całej kategorii. Kampania telewizyjna zostanie wsparta działaniami w miejscu sprzedaży.

Nowe egzotyczne „afrykasy” Łowicza to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, użytkowników potraw gotowych, którzy odczuwają potrzebę kulinarnych odkryć i dla urozmaicenia posiłków sięgają po nowe, egzotyczne smaki. Sosy Łowicza stanowią dla nich doskonały pomysł na oryginalny obiad. Kuchnia afrykańska to egzotyka, jakiej jeszcze na polskim rynku potraw gotowych (ale też w innych kategoriach) nie było. To również pierwsza od lat tak duża innowacja na rynku sosów gotowych. Producent jest przekonany, że na fali zainteresowania Afryką, wygenerowanego przez niedawno zakończone Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, konsumenci z ciekawością sięgnę po „afrykasy” Łowicza, w których znajdą pomarańcze, morele, cynamon, orzeszki, sezam i kolendrę. Agros Nova liczy, że efektem wdrożenia oryginalnego, wyjątkowego produktu, wspartego intensywną promocją w telewizji, będzie nie tylko większa sprzedaż produktów Łowicza, ale również wzrost zainteresowania kategorią i pozyskanie nowych użytkowników.

Łowicz jest liderem rynku sosów gotowych z udziałami na poziomie 34,5%. Pomimo tego że w ostatnim roku w tej kategorii agresywnie rozpychają się marki własne, Agros Nova w przeciwieństwie do innych producentów markowych – radzi sobie całkiem dobrze – do maja br. dzięki marce Łowicz urosła na rynku aż o 6% (versus I-V 2009 r., AC Nielsen, wartościowo).

źródło/autor: Agros Nova

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu