Budżet Canpol Babies w rękach OS3 multimedia

przez | 03/08/2010

Agencja interaktywna OS3 multimedia zdobyła budżet reklamowy na działania internetowe firmy Canpol, oferującej akcesoria niezbędne do karmienia, codziennej pielęgnacji oraz prawidłowego rozwoju dzieci i niemowląt. To pierwsza realizacja OS3 dla tego klienta.

„Cieszymy się, że do grona naszych Klientów dołączyła marka Canpol Babies, trzecia w rankingu najcenniejszych polskich marek w kategorii produktów niespożywczych. Obsługa Canpol Babies jest kolejnym owocem konsekwentnie realizowanej przez nasza agencję strategii biznesowej.” – mówi Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

Do dwuetapowego przetargu zaproszonych zostało 6 agencji. Analizie klienta podlegały m.in.: poziom przygotowania strategicznego, zgodność propozycji z założonymi celami i wartościami marki oraz funkcjonalność strony i zaproponowane mechanizmy budujące interakcję i lojalność użytkowniczek. OS3 spełniła oczekiwania klienta w najwyższym stopniu.

Głównym zadaniem zwycięskiej agencji będzie stworzenie serwisu produktowego marki z poradami dla Mam. Agencja będzie również świadczyć usługi strategicznego doradztwa w zakresie biznesowego wykorzystania obecności marki w Internecie.

źródło/autor: OS3 multimedia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.