Adam Semik Dyrektorem AdAction

przez | 03/08/2010

Adam Semik objął stanowisko Dyrektora AdAction. Zajmie się rozwojem produktów AdAction. Z marką związany jest od 2008 roku. Dotychczas pracował jako Sales Director.

Adam Semik będzie odpowiadał za koordynację działalności AdAction i rozwój wszystkich produktów – czyli gier reklamowych, reklamy w grach (projekt PlayAds), reklamy mobilnej w MobiAds oraz projektów marketingu społecznościowego.

Adam Semik jest związany z AdAction od 2008 roku. Wcześniej pracował m.in. w portalu Interia, w sieci IDMnet oraz domu mediowym OMD Poland.

„Awans Adama wynika z docenienia pracy, jaką wykonywał dla AdAction od kilku miesięcy. Po nawiązaniu współpracy z IDMnet, przed AdAction stoją nowe zadania. Potrzebna jest nam osoba, która będzie koordynować projekty związane z tworzeniem produktów reklamowych i działania produkcyjne. Adam znakomicie sprawdza sie w tej roli.” – komentuje zmiany Adam Dyba, Wiceprezes IDMnet.

Przypomnijmy, że 1 maja nastąpiło połączenie struktur handlowych AdAction oraz IDMnet i nowy podział kompetencji pomiędzy firmami.

źródło/autor: ZPR