SGI Baltis powołuje Rzecznika Klienta

Jak bezpiecznie przejść przez proces zakupu mieszkania, jakie spełnić formalności, gdzie zgłosić się po poradę ws. kredytu hipotecznego, jak usprawnić proces reklamacji – na te i wiele innych pytań odpowie Rzecznik Klienta powołany z myślą o pomocy i satysfakcji Klientów firmy deweloperskiej SGI Baltis.

Firma SGI Baltis powołała funkcję Rzecznika Klienta, który ma działać na rzecz usprawnienia rozpatrywania wszelkich spraw, wniosków, pytań i wątpliwości zgłaszanych przez przyszłych i obecnych mieszkańców inwestycji realizowanych przez dewelopera. Rzecznik ma zagwarantować każdemu z Klientów najwyższą jakość usług oraz pełne bezpieczeństwo dokonywanego zakupu. Pełniąca tę funkcję Katarzyna Orowicz będzie dyżurować od początku sierpnia br. pod numerem infolinii 0 801 777 600 czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-16.00. Wszelkie pytania można także kierować na adres e-mail: rzecznik@sgi.pl.

„Jestem osobą, do której Klienci mogą się zgłosić z każdym nurtującym ich problemem. Doradzę, w jaki sposób go rozwiązać oraz zadbam, by zgłaszane nieprawidłowości bądź reklamacje, były jak najszybciej zrealizowane. Udzielę też wskazówek na temat kolejnych kroków towarzyszących zakupowi mieszkania, a także związanych z tym formalności. Moim celem jest zapewnienie Klientowi pełnego komfortu i poczucia bezpieczeństwa na każdym etapie procesu zakupu mieszkania” – wyjaśnia Katarzyna Orowicz, Rzecznik Klienta SGI Baltis.

Rzecznik Klienta będzie odpowiedzialny m.in. za sprawny system komunikacji pomiędzy Klientem a SGI Baltis, monitorowanie i nadzór nad realizacją napraw gwarancyjnych oraz wsparcie przy załatwieniu formalności związanych z zakupem mieszkania. Doradzi gdzie zgłosić się po pomoc ws. uzyskania kredytu, pomoże w podstawowych kwestiach związanych z wykończeniem lokali oraz poinformuje o promocjach i kuponach rabatowych, jakie zostały przygotowane dla każdego z Klientów SGI Baltis. Co ważne, rzecznik pozostaje w stałym kontakcie z zawiązującymi się na każdym nowym osiedlu wspólnotami mieszkaniowymi, uczestniczy w spotkaniach z Zarządami i Zarządcami Wspólnot i na bieżąco śledzi wszystkie podejmowane decyzje oraz ustalenia.

„Dla wielu osób proces zakupu mieszkania nie jest łatwy i zdarza się, że Klienci gubią się w licznych formalnościach. Dlatego wychodząc naprzeciw ich potrzebom, oddajemy do ich dyspozycji funkcję rzecznika, który na każdym kroku przy zakupie mieszkania i w czasie okresu gwarancyjnego będzie ich wspierać w rozwiązywaniu wszelkich problemów i niejasności” – mówi Romuald Stachowiak, Prezes SGI Baltis.

Rzecznik Klienta będzie przede wszystkim odpowiedzialny za koordynowanie wewnętrznego programu „Dobry adres”, którego celem jest informowanie Klientów SGI Baltis nt. procesów związanych z zakupem mieszkania, jego wykańczaniem oraz dalszym użytkowaniem.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu