Polska Głos Wielkopolski patronem medialnym KKS Lech Poznań

Od poniedziałku 19 lipca „Polska Głos Wielkopolski” jest oficjalnym patronem medialnym KKS Lech Poznań. Umowę o współpracy w siedzibie klubu na stadionie przy ul. Bułgarskiej podpisali Arkadiusz Kasprzak – wiceprezes KKS Lech oraz Marek Rodwald – prezes Polskapresse Oddział Prasa Poznańska i Adam Pawłowski – redaktor naczelny „Polski Głosu Wielkopolskiego”.

„Polska Głos Wielkopolski” został wyłącznym patronem prasowym klubu. Umowa została podpisana na rok, a informacje o Lechu będą także publikowane we wszystkich tygodnikach wydawanych przez „Polskę Głos Wielkopolski” i bezpłatnej gazecie „Echo Miasta”.

Tytuły wydawane przez Polskapresse Prasa Poznańska patronowały klubowi w latach 2000-2007, najpierw patronem była „Gazeta Poznańska”, a później „Głos Wielkopolski”, na łamach którego cały czas ukazywał się dodatek „Kolejorza”.

– Zwyciężyło zaufanie. Wierzę, że możemy wspierać klub w obronie tytułu mistrza Polski oraz w walce o Ligę Mistrzów. – mówi Adam Pawłowski, redaktor naczelny „Polski Głosu Wielkopolskiego” – Mam nadzieję, że nasza współpraca pomoże Kolejorzowi pozyskać w Wielkopolsce jeszcze więcej kibiców.

Na łamach „Polski Głosu Wielkopolskiego” co czwartek czytelnicy mogą znaleźć „Głos Wiary Lecha” – magazyn najlepszych kibiców w Polsce, a po podpisaniu umowy patronackiej z Lechem Poznań, także we wtorki i piątki oficjalny dodatek klubu – „Kolejorz”.

„Polska Głos Wielkopolski” od wielu lat wspiera regionalną piłkę nożną, jest m.in. organizatorem plebiscytu na najlepszego piłkarza Wielkopolski, który otrzymuje prestiżową nagrodę „Srebrną Piłkę Głosu”, wręczaną podczas balu piłkarza.

źródło/autor: Polska Press

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu