Gwiazdy po raz ósmy na Polskich Dniach w Zell am See – Kaprun

Zakończyła się kolejna edycja Polskich Dni w Zell am See – Kaprun imprezy organizowanej od ośmiu lat przez agencję Testa Communications. Blisko tysiąc osób z Polski spędziło aktywnie wakacje w sercu austriackich Alp.

Ideą Polskich Dni w Kaprun jest promocja aktywnego wypoczynku. Organizator i pomysłodawca imprezy – Testa Communications – co roku przygotowuje dla uczestników Polskich Dni nowe wyzwania. „To ogromna radość patrzeć, jak kilkaset osób spędza aktywnie wakacje, uprawiając sport” – podsumowuje Katarzyna Gałuszka, prezes agencji Testa Communications. „Jestem szczęśliwa widząc zmęczonych uczestników, którzy biorą udział w licznych zawodach i turniejach sportowych. Cieszę się, że wybierają aktywne lato zamiast leżenia na plaży” – dodaje pomysłodawczyni i organizatorka Polskich Dni.

W tym roku na gości czekało wiele różnorodnych atrakcji. Po raz pierwszy odbyły się Regaty Polskich Dni o Puchar „Życia na Gorąco”, Salomon Trail Running 2010 Special Edition, czyli bieg po naturalnych ścieżkach, a także warsztaty taneczne Rafała Maseraka, Michała Uruniuka z Egurrola Dance Studio oraz Tomasza Barańskiego, finalisty programu You Can Dance.

Stałym punktem programu były narty i snowboard na lodowcu. Goście mogli testować najnowszy sprzęt narciarski i snowboardowy w Centrum Testowym Salomona, który już od 5 lat jest sponsorem Polskich Dni. Ekipę Salomona wspierała Szkoła Narciarska Strama z Zakopanego, prowadzona przez Kasię Stramę. Pod okiem instruktorów uczestnicy imprezy doskonalili swoje umiejętności i przygotowywali się do kolejnej atrakcji Polskich Dni – zawodów Salomon Cup.

Na bogatej liście atrakcji Polskich Dni nie mogło zabraknąć biegu Tissot, który co roku wywołuje wielkie emocje i skupia na starcie tłum uczestników. Niezmienną popularnością, cieszyły się również warsztaty jurorki „Tańca z gwiazdami” Iwony Pavlović, która także wyreżyserowała i przygotowała wyjątkowy pokaz mody marek Salomon i Bonfire. W otoczeniu alpejskich łąk nie mogło zabraknąć także kulinarnych zajęć pod okiem Karola Okrasy. Goście mogli wziąć również udział w warsztatach winnych, Żołądkowej Akademii Barmańskiej, meczu piłki nożnej Polska – Austria, raftingu, grze w tenisa, maratonie rolkowym, a także, dzięki firmie Euro Fashion, mogli skorzystać z zabiegów na dłonie i paznokcie.

Wieczory tegorocznej edycji Polskich Dni należały do gwiazd polskiej sceny muzycznej. Bawiono się przy dźwiękach przebojów takich zespołów jak: Feel, Kowalski i Blue Cafe. Salwy śmiechu wywołał na widowni występ kabaretu „Nowaki” a na stojąco oklaskiwano aktorów biorących udział w spektaklu „Goło i wesoło”.

W Polskich Dniach udział wzięli m.in.: Ewa Gawryluk, Waldemar Błaszczyk, Paweł Nastula, Iwona Pavlović, Marek Włodarczyk, Karol Okrasa, Kasia Skrzynecka, Artur Barciś, Piotr Zelt, Anna Guzik, Daria Widawska, Rafał Maserak, Piotr Kupicha z zespołem Feel, Dominika Gawęda i Blue Cafe, Magdalena Schejbal, Tomasz Dedek, Andrzej Deskur, Maria Niklińska, kabaret Nowaki, a także aktorzy spektaklu „Goło i Wesoło: Olga Borys, Andrzej Andrzejewski, Paweł Królikowski, Jacek Kopczyński, Tomasz Borkowski, Mirosław Zbrojewicz, Henryk Gołębiewski oraz Tomasz Sapryk.

Sponsorami tegorocznych Polskich Dni byli: Region Zell am See – Kaprun, lodowiec Kitzsteinhorn, Hotel Vier Jahreszeiten, Salomon oraz Tissot.

Partnerami: Autoremo, Szkoła Narciarska Strama z Zakopanego, Inter Cars, restauracja Meta, Wódka Żołądkowa Gorzka, Egurolla Dance Studio, Dermika, 3 sports, Color Club, 4apartamentos.pl.

Patronem medialnym Polskich Dni w Kaprun było: Życie na gorąco, radio Zet, wp.pl, Joy, Vipnews.pl, Essence, skionline.pl, Men’s Health.

źródło/autor: TESTA Communications

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu