Artegence dla TVN, czyli nowy serwis Orange Warsaw Festival 2010

Nowa strona Orange Warsaw Festival – www.orangewarsawfestival.tvn.pl – przygotowana przez Artegence przy współpracy z TVN, to ukłon w stronę społeczności internetowych. Serwis nie tylko spełnia rolę medium informującego o wydarzeniu, ale również dostarcza użytkownikom informacje dotyczące samych artystów, ich biografie i materiały wideo. Najważniejszą wartością strony jest jednak uspołecznienie serwisu, uzyskane dzięki głębokiej integracji z Facebook’iem. Stworzeniem koncepcji serwisu oraz jego kompleksowym wykonaniem w całości zajęła się Artegence, agencja wyspecjalizowana w budowaniu społeczności wokół marek.

Mechanizm zaimplementowany przez Artegence na potrzeby strony Orange Warsaw Festival, umożliwia integrację działań na portalu społecznościowym z wydarzeniami na serwisie. Użytkownik zalogowany na portalu Facebook, wchodząc na stronę www.orangewarsawfestival.tvn.pl ma możliwość komentowania oraz „lajkowania” materiałów udostępnionych na stronie. Dotyczy to nie tylko informacji tekstowych, ale również materiałów wideo. Aktywność użytkownika na stronie Orange Warsaw Festival automatycznie wyświetlana jest na jego profilu facebook’owym. Dodatkowym narzędziem łączącym działania społecznościowe z aktywnościami na stronie jest umieszczony na niej fanbox.

Koncepcja stworzona przez Artegence jest pierwszym przykładem tak głębokiej integracji strony festiwalowej z portalem społecznościowym w Polsce.

Nowy serwis Orange Warsaw Festival ruszył 15 lipca 2010. Jest on kolejnym owocem współpracy TVN z Artegence.

źródło/autor: Artegence

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu