Rusza letnia akcja J&B na Helu

J&B inicjuje wieloetapową, letnią promocję marki na Helu. Pod szyldem “J&B Goes to Hel” marka przeprowadzi kompleksową akcję w nadmorskich kurortach, prasie i Internecie.

W połowie lipca w nadmorskich kurortach rozpoczęła się akcja samplingowa na campingach. W ramach  samplingu pięcioosobowa ekipa promocyjna przeprowadza serię kameralnych, prywatnych imprez. Konsumenci chcący zorganizować własną imprezę wspieraną przez J&B muszą zakupić dwie butelki produktu i zadzwonić do jednego z członków ekipy z zaproszeniem. Na miejscu pojawia się ekipa Start a Party z dodatkowym alkoholem, softami i imprezowymi gadżetami. Kluczowym elementem tej akcji jest cykl cotygodniowych imprez, które między 13 lipca a 10 sierpnia odbywać się będą co wtorek w bazie szkółki surfingowej SurfCamp w Chałupach. Imprezy prowadzi znany warszawski DJ – Boogie.

Kulminacyjnym punktem całej letniej akcji będzie wyjątkowa impreza, która odbędzie się 14 sierpnia w klubie Solar Beach Bar. Gwiazdą wieczoru będzie Riton – producent, didżej i remikser, wschodząca gwiazda modnego nu-disco z Wielkiej Brytanii.  Oprócz zagranicznego gościa wystąpią ważne postaci warszawskiego życia nocnego – Boy Division z kolektywu V/A Team i DJ Boogie w towarzystwie „żywych” muzyków (jako DJ Boogie & The Sugar Hel Gang).  Będzie to jedna z najważniejszych imprez sezonu łącząca rozmaite środowiska i sceny muzyczne pod szyldem J&B.

Wydarzeniom towarzyszy szereg akcji promocyjnych w dużej mierze odbywających się w Internecie. Marka zaangażowała do projektu grono bloggerów i liderów opinii. Nawiązano także współpracę z grupami i stronami na FB, które wesprą komunikację marki w Sieci. W ramach letniej akcji J&B stworzy m.in. ekskluzywnego drinka we współpracy z twórcami popularnego facebookowego „meme” – Zagranico.

W zakresie organizacji letniej akcji, markę J&B wspierają trzy agencje.

Agencja S4 jest odpowiedzialna za kreatywną stronę materiałów BTL i key visual. KV stworzono na podstawie  specjalnie na tę okazję wykonanych zdjęć Helu z motolotni. Od strony eventowej koncept letniej promocji J&B realizuje agencja Cube Promotion. Agencja organizuje między innymi 24 imprezy w nadmorskich kurortach, imprezę finałową oraz akcje samplingowe na polach kempingowych. Warszawska agencja albo/albo przygotowała i realizuje kompleksowy plan komunikacji w prasie i w Internecie.

Informacje na temat akcji można znaleźć na profilu marki na Facebooku – www.startaparty.pl

Patronat nad imprezą objęło Radio Kampus oraz magazyn Hiro Free.

Akcja Start a Party przeznaczona jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

źródło/autor: albo/albo

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu