Integer.pl poszerza zespół ds. mobilnego eCommerce

Zespół mobilnego eCommerce Grupy Integer.pl został wzmocniony o 3 osoby. Do team’u dołączyli doświadczeni praktycy z branży: Julia Krysztofiak-Szopa, Arvind Juneja oraz Grzegorz Rusiecki. Nowa załoga – na czele z Viren Bhandari – będzie odpowiedzialna za realizację pierwszego w Polsce projektu z branży usług internetowych, z wykorzystaniem posiadanej przez Grupę infrastruktury teleinformatycznej i wypracowanych, nowatorskich przedsięwzięć z zakresu mobilnych płatności, usług opartych o technologie GSM oraz Paczkomatów 24/7.

W celu realizacji nowego projektu Grupa Integer.pl w dniu 7 lipca 2010 włączyła w swoje struktury spółkę celową, która będzie działać w sektorze eCommerce. Wartość umowy wyniosła 2 mln zł, a uruchomienie nowego przedsięwzięcia planowane jest jeszcze na 2010 rok.

„Cieszę się, że nasz zespół wzmocnią osoby z bogatym doświadczeniem oraz udokumentowanymi sukcesami w obszarze interaktywnych rozwiązań i zarządzania społecznościami. Dzięki wieloletniej praktyce, m.in. w tworzeniu strategii online, ich obecność w naszym team’ie z pewnością istotnie zwiększy jego możliwości. Wierzę, że współpraca przyczyni się do szybkiego wdrożenia i rozwoju najnowszego projektu realizowanego przez Grupę Integer.pl” – powiedział Viren Bhandari, partner Grupy Integer.pl.

Inwestycja planowana przez Grupę Integer.pl pozwoli spółce zwiększyć udziały i umocnić pozycję rynkową w sektorze e-handlu. Zgodnie z przyjętą strategią udział usług niestandardowych (w tym elektronicznych) w przychodach spółki w najbliższych latach będzie stanowić co najmniej 30%.

Viren Bhandari

Pochodzi z Indii, w Polsce od 2001 roku, a w branży eCommerce od 2003. Prowadzi firmę Avanti i 9 niszowych sklepów internetowych, z których najpopularniejszy to Skarpetkowo.pl. Sukces zawdzięcza niestandardowemu podejściu do e-marketingu i komunikacji z klientem, z wykorzystaniem kanałów mikroblogowych oraz testów konsumenckich. Jako pierwszy w Polsce popularyzował Social commerce na przykładzie flaktestów w mikroblogu Flaker.pl, gdzie niskobudżetowo wypromował trudny marketingowo produkt – skarpetki. Viren jest pomysłodawcą cyklu konferencji Shopcamp przeznaczonych dla właścicieli sklepów internetowych, dostawców eCommerce oraz osób zainteresowanych tematyką handlu internetowego.

Z wykształcenia informatyk, absolwent National Institute of Information Technology w New Delhi. Przed przyjazdem do Polski pracował m.in. w vCustomer dla MSN. Jego hobby to malowanie, podróże i gotowanie. Nie rozstaje się ze swoim iPhone, dzięki czemu niemal nieprzerwanie prowadzi komunikację z klientami.

Julia Krysztofiak-Szopa

Przez ostatni rok związana z AdTaily, w którym budowała od podstaw społeczność użytkowników, tworzyła standardy community managementu i obsługi klienta. Miękkie, humanistyczne kompetencje łączy z biegłością w sprawach technicznych. W wolnych chwilach prowadzi swój autorski projekt – internetową społeczność koneserek markowej bielizny – Balkonetka.pl. Z wykształcenia filozofka z logicznymi inklinacjami. Miłośniczka kuchni włoskiej i jazdy na nartach.

Arvind Juneja

Przygodę ze społecznościami rozpoczął w wieku 16 lat. Od tamtego czasu był zaangażowany w wiele mniejszych i większych projektów. Pracował m.in. dla serwisu GoldenLine.pl, w którym przez blisko 4 lata zajmował stanowisko community managera. Uczestniczy w licznych spotkaniach branżowych, podczas których chętnie dzieli się swoją wiedzą – brał udział m.in. w pierwszej międzynarodowej konferencji dotyczącej community managementu czy spotkaniach poświęconych przedsiębiorczości technologicznej i aspektom jej rozwoju w Polsce i Europie – Aula. Jest współautorem książki „Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja”. Jego pasją są ludzie, dźwięki, ruch i „chwile” zachowane w formie zdjęć i filmów.

Grzegorz Rusiecki

Zdobywał doświadczenie kierując projektami w portalach: INTERIA.PL (serwisy społecznościowe oraz aplikacje desktopowe) czy Onet.pl (OnetLjat – m.in. Digart.pl, Plejada.pl). Brał udział w realizacji projektów dla marek takich, jak: Fashion Magazine, Nestlé, Lexus Polska, National Geographic Polska, MTV Networks Polska czy RMF MAXXX. Aktualnie zarządza własnymi projektami e-commerce oraz – jako niezależny specjalista – doradza i projektuje w obszarach architektury informacji, usability i user experience.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu