Brand Comarch coraz silniejszy na niemieckojęzycznym rynku

Strategia biznesowa Comarch dotycząca integracji w zakresie nazewnictwa w przejętych spółkach na rynkach DACH została zrealizowana. SoftM Software und Beratung AG zastąpiono Comarch Software und Beratung AG, szwajcarska spółka córka Solitas Informatik AG nazywa się obecnie Comarch Swiss AG. W 2009 została przeprowadzona zmiana miana wiedeńskiej spółki zależnej na Comarch Solutions GmbH.

Zgodnie z uchwałą podjętą w czasie walnego zgromadzenia SoftM Software und Beratung AG w dniu 17 czerwca 2010 r. została przeprowadzona rejestracja nowej nazwy spółki. Na początku lipca zarejestrowano zmianę z Solitas Informatik AG na Comarch Swiss AG. Poprzez te działania Grupa Comarch ujednoliciła swój wizerunek na rynku niemieckojęzycznym.

Ralf Gärtner, dyrektor marketingu i sprzedaży produktów ERP, Comarch Software und Beratung AG, komentuje zmianę nazewnictwa: – Wraz z ujednoliceniem nazewnictwa spółek Grupy Comarch i mian produktów pod marką Comarch stajemy się silnym strategicznie partnerem IT. Funkcjonowanie pod jednym brandem – Comarch wzmacnia pozycję grupy na globalnym rynku. Międzynarodowa obecność Comarch przyniesie nam ogromne korzyści.

Siegmar Deuring, prezes Zarządu Comarch Swiss AG, dodaje: – Poprzez zmianę nazwy z Solitas Informatik AG na Comarch Swiss AG wyraźnie integrujemy się z Grupą Comarch. Jako producent systemu do zarządzania dokumentami – InfoStore czerpiemy zyski z zaangażowania Grupy Comarch w temat DMS/ECM. Korzystamy z szerokiego wsparcia spółki dla naszego produktu InfoStore zarówno w zakresie zasobów, technologii oraz transferu know-how. Dalsza globalizacja naszego biznesu oraz integracja z Grupą Comarch (unifikacja nazw i produktów) przyniesie nam ogromne korzyści.

źródło/autor: Comarch

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu