Artefakt promuje serwisy Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Agencja interaktywna Artefakt wygrała przetarg Ministerstwa Rozwoju Regionalnego na promowanie w wyszukiwarkach portali informacyjnych o funduszach europejskich. Kampania rozpoczyna się 23 lipca 2010 roku. Wrocławska agencja Artefakt przeprowadzi optymalizację serwisów pod kątem wyszukiwarek (SEO) oraz kampanię linków sponsorowanych w systemie Google Adwords dla następujących portali funduszy europejskich:

  • Portal Funduszy Europejskich www.funduszeeuropejskie.gov.pl,
  • Program Infrastruktura i Środowisko www.pois.gov.pl,
  • Program Innowacyjna Gospodarka www.poig.gov.pl,
  • Program Kapitał Ludzki www.efs.gov.pl,
  • Program Rozwój Polski Wschodniej www.polskawschodnia.gov.pl,
  • Wyszukiwarka Programów Regionalnych www.funduszeeuropejskie.gov.pl/RPO,
  • Szwajcarsko-polski Program Współpracy www.programszwajcarski.gov.pl,
  • Mapa Dotacji UE www.mapadotacji.gov.pl

– Cieszymy się z pozyskania tak prestiżowego klienta, jak Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Doceniono nasze doświadczenie we współpracy z wiodącymi firmami z sektora prywatnego – komentuje Błażej Miernikiewicz, prezes agencji interaktywnej Artefakt – Dzięki tej kampanii możemy się przyczynić do popularyzacji wiedzy na temat funduszy europejskich – dodaje Miernikiewicz. Działania dla wyżej wymienionych serwisów prowadzone będą w okresie od 23 lipca do 10 grudnia 2010 roku. Budżet kampanii wynosi 120 511 zł.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu