Setlak PR medycznie

Setlak PR, agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej ukierunkowanej na polską społeczność w Wielkiej Brytanii podpisała umowę o współpracy z prywatną specjalistyczną przychodnią medyczną Panamedic (www.panamedic.eu).

Setlak PR rozpoczęło współpracę z dynamicznie rozwijającą się polską przychodnią działającą w Londynie oferującą diagnostykę i leczenie z zakresu: chirurgii, dermatologii, ginekologii, laryngologii, stomatologii oraz urologii.

Agencja będzie m.in. prowadzić działania media relations w mediach adresowanych do brytyjskiej Polonii, zarządzać komunikacją B2B, rozwijać serwis internetowy przychodni oraz koordynować działania sponsoringowe.

– Nie wszyscy Polacy czują się pewnie w kontakcie z brytyjskimi lekarzami lub też nie chcą czekać na wizytę u specjalisty przyjmującego w ramach NHS, stąd rozkwit polskojęzycznych przychodni w Zjednoczonym Królestwie – wyjaśnia Matylda Setlak. – Naszym zadaniem jest zwiększyć świadomość przychodni, a w rezultacie przeciągnąć pacjentów – dodaje dyrektor zarządzający Setlak PR.

Osobą odpowiedzialną za koordynowanie kampanii na rzecz nowego klienta jest Matylda Setlak, natomiast Jakub Oszczepaliński jest odpowiedzialny za bieżące prowadzenie kampanii.

Klient został pozyskany na skutek działań new business. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

źródło/autor: Setlak PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu