M4B S.A. w 1000 warszawskich taksówkach

Wyspecjalizowana spółka z branży IT, która w sierpniu planuje zadebiutować na rynku NewConnect – przystąpiła do realizacji drugiego etapu projektu Digital Signage w taksówkach. W ramach projektu w 1000 warszawskich taksówek zostaną umieszczone ekrany, umilające jazdę pasażerom. W czerwcu zakończono pierwszą część tego przedsięwzięcia, w czasie której M4B wyposażył 500 pojazdów. Obecnie rozpoczął się drugi etap, podczas którego w kolejnych pięciuset autach zostaną zamontowane monitory. Zawartość ekranów jest zarządzana poprzez autorski system Spółki: WAVE Mulitmedia Everywhere.

„System Wave dla taksówek to nowość na polskim rynku. Wszystko opiera się na zarządzaniu on-line (dzięki transmisji gsm) treścią poprzez ekrany umieszczone w zagłówkach siedzeń kierowcy i pierwszego pasażera. Jesteśmy pierwszą firmą w Polsce, która oferuje taką usługę. Zadaniem ekranów jest umilanie podróży pasażerom poprzez wyświetlanie treści informacyjnych, a jednocześnie reklamowanie produktów lub usług. Projekt, w którym bierzemy udział to wyposażenie 1000 taksówek warszawskich w takie ekrany i zarządzanie ich kontentem za pomocą systemu WAVE. Ciekawostką jest, że w tych taksówkach dzięki transmisji gsm pasażerowie mogą skorzystać z hot spota. Dla nas projekty innowacyjne są wyzwaniem, chętnie się w nie włączamy z myślą o stworzeniu profesjonalnego i ciekawego portfolio, które będzie stanowić jeden z elementów przyciągania nowych klientów.” – tłumaczy Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.

W lipcu Spółka planuje przeprowadzić prywatną emisję akcji o wartości 700 tys. zł. W jej ramach zaoferuje inwestorom 7,6% udziałów w kapitale zakładowym lidera polskiego rynku Digital Signage. Debiut na rynku NewConnect planowany jest na sierpień br. Funkcję Autoryzowanego Doradcy przy emisji pełni Corvus Corporate Finance sp. z o.o.

źródło/autor: M4B

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu