Byss.pl tworzy nowe odsłony serwisów internetowych dla koncernu Carlsberg

przez | 24/07/2010

Agencja interaktywna byss.pl przygotowała nowe odsłony stron www dla marek piwnych należących do portfolio Carlsberg Polska. Oprócz prac przy witrynach internetowych, współpraca zakłada również aktywności w segmencie Social Media, ze szczególnym wskazaniem na portal społecznościowy Facebook, gdzie agencja prowadzi profile Carlsberg oraz Okocim. Są to kolejne realizacje byss.pl dla renomowanego duńskiego koncernu.

Pierwsza zmiana witryny dotyczy marki Karmi (http://www.karmi.pl). Nowa strona utrzymana jest w cieplej, eleganckiej i bardzo kobiecej stylistyce. Przejrzystość strony oraz atrakcyjne animacje pozwalają w łatwy i szybki sposób uzyskać niezbędne informacje o wszystkich czterech wariantach smakowych piwa Karmi. Dodatkowo, każdy odwiedzający nową witrynę, może uzyskać informację o wszystkich akcjach i inicjatywach, organizowanych przez markę Karmi.

W przypadku marki Kasztelan, agencja stworzyła dwie oddzielne wersje witryny: ogólnopolską i regionalną. Różnią się one zarówno wyglądem graficznym jak i przygotowanymi zakładkami. Na stronach można znaleźć informacje m.in. na temat historii browaru, wyróżnień czy konkretnych wariantów piwa. Serwis http://browarkasztelan.pl został przygotowany w związku z wprowadzeniem na rynek ogólnopolski wariantu Kasztelan Niepasteryzowane.

Jesteśmy dumni z zaufania, jakim darzy nas Carlsberg, powierzając byss.pl kompleksową opiekę nad nad swoimi markami w sieci. Odświeżenie witryn Kasztelana i Karmi jest kolejnym elementem wieloletniej współpracy z koncernem – mówi Daniel Czapiewski, Dyrektor strategiczny byss.pl. Carlsberg Polska jest od wielu lat jednym z naszych głównych partnerów biznesowych. Jeszcze w tym roku planujemy wykonać dla Carlsberg Polska kolejne projekty – dodaje Czapiewski.

Więcej informacji na temat stron można uzyskać na www.byss.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.