pkt.pl z serwisem Tupalo.com – social yellow pages

Firma pkt.pl – właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji oraz wydawca książek telefonicznych – podjęła współpracę z Tupalo.com, największym europejskim serwisem społecznościowym specjalizującym się w publikowaniu rekomendacji. Użytkownicy Tupalo.com mogą sami wprowadzać swoje opinie i spostrzeżenia na temat usług świadczonych na przykład przez restauracje, sklepy czy warsztaty samochodowe. Serwis rozpoczyna właśnie działalność na polskim rynku. Spółka pkt.pl będzie wyłącznym dostawcą danych teleadresowych firm i ciekawych lokalizacji (POI), dostępnych na http://tupalo.com/pl/

Co to jest Tupalo.com?

Tupalo.com to serwis internetowy, w którym można przeglądać i wymieniać informacje o interesujących miejscach lub firmach na mapie miasta. Użytkownicy dzielą się informacjami i samodzielnie tworzą unikalny miejski przewodnik. Wchodząc na stronę http://tupalo.com/pl/ znalezienie dobrej, rekomendowanej przez bywalców, włoskiej restauracji, stylowej kawiarni, popularnego stylisty czy godnego zaufania hydraulika staje się bardzo łatwe.

„Na tle państw europejskich Polska jest coraz silniejszym rynkiem serwisów społecznościowych. Współpraca z serwisem http://www.pkt.pl/ w zakresie rozwoju naszej społeczności w Polsce na pewno przyniesie sukces. Tupalo.com to międzynarodowa platforma opinii i rekomendacji miejsc, którą we współpracy z pkt.pl oddajemy w ręce polskich internautów i przedsiębiorców” – powiedział Mike Borras, założyciel i prezes Tupalo.com.

W serwisie dostępne są – dostarczane przez pkt.pl – numery telefonów, adresy i mapy okolicznych restauracji, kafejek, sklepów oraz różnego typu usług. Tupalo.com umożliwia filtrowanie informacji oraz personalizację profilu pod kątem potrzeb użytkownika. Logowanie jest możliwe również za pomocą dotychczasowego profilu użytkownika na Facebook lub Twitter, a dostępnymi informacjami można dzielić się z przyjaciółmi.

pkt.pl o współpracy z Tupalo.com:

„Social yellow pages to nowy trend na rynku portali społecznościowych. Internauci poszukują stron, w których znajdą szybką i pewną informację o danym miejscu czy usłudze, a tymi wiadomościami chcą wymieniać się z innymi użytkownikami. Miejsca i usługi opisywane na http://tupalo.com/pl/ dzięki rekomendacjom wystawionym przez osoby, które z nich skorzystały, zyskują na wiarygodności. Serwis umożliwia internautom budowanie społeczności w oparciu o sieć kontaktów i najciekawsze rekomendacje. Użytkownicy serwisu http://www.pkt.pl/ dzięki tym informacjom będą mogli łatwiej zdecydować się na wybór firmy” – mówi Piotr Strzałkowski, prezes zarządu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Nowości w pkt.pl:

W listopadzie 2009 firma pkt.pl wprowadziła pierwszą na polskim rynku aplikację pkt.pl na iPhone, dzięki której każdy użytkownicy smartphone Apple mogą z łatwością odnaleźć poszukiwaną firmę, hotel czy restaurację. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie i można ją pobrać wpisując hasło pkt do wyszukiwarki programu iTunes. W ciągu kilku dni od udostępnienia, usługa pkt.pl trafiła na 1. miejsce wśród najczęściej pobieranych bezpłatnych aplikacji biznesowych w polskim iTunes Store.

Ponadto, od października 2009 firmy z bazy http://www.pkt.pl/ mogą korzystać z nowego produktu typu click-to-call, który pozwala skontaktować się z nimi bezpłatnie za pomocą komunikatora Skype. Tym samym przedsiębiorcy w Polsce uzyskali możliwość wyróżnienia się za pomocą niebieskiego przycisku Free Call, który jest widoczny dla użytkowników Skype’a na każdej stronie internetowej, na której pojawi się dany numer telefonu. Usługa click-to-call pkt.pl i Skype jest zintegrowana z najważniejszymi wyszukiwarkami internetowymi.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu