Call One zwiększa zatrudnienie o ponad 60%

Firma Call One – specjalizująca się w usługach z zakresu call i contact center – rozbudowuje strukturę kadrową. Na potrzeby nowego projektu telemarketingowego, realizowanego dla klienta z branży FMCG, spółka powiększyła zespół konsultantów ze 100 do 160 pracowników. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Call One wchodzi w skład grupy kapitałowej ArchiDoc.

W ramach realizacji kontraktu uruchomione zostanie Biuro Obsługi Klienta. Spółka Call One odpowiedzialna będzie za zbudowanie bazy potencjalnych odbiorców, sprzedaż produktów zarówno telefonicznie jak i przy wykorzystaniu kanału internetowego, realizację płatności, dosprzedaż, obsługę reklamcji oraz windykację należności. Firma rozwinie także działania łączące kanał internetowy z tradycyjną ofertą call center. Do obowiązków konsultantów należeć będzie realizacja akcji telemarketingowych, a także dystrybucja produktów użytku codziennego, sprzedawanych i obsługiwanych w modelu marketingu bezpośredniego.

„Ze względu na prowadzone rozmowy handlowe spółka Call One przygotowuje się do dalszej ekspansji stanowiskowej. Rozpoczęliśmy już badania potencjału innych miast i planujemy w niedalekiej przyszłości otworzyć następne oddziały. Dysponujemy bazą sprawdzonych i wiarygodnych dostawców, mamy własny, doskonale zorganizowany zespół wdrożeniowy, więc uruchomienie kolejnych punktów call center zajmie nam ok. 6 tygodni. To jedna z naszych najważniejszych przewag konkurencyjnych – potężne zaplecze administracyjne, finansowe i operacyjne oraz technologiczne w ramach Grupy ArchiDoc” – powiedziała Aneta Michałkowicz, Wiceprezes Zarządu Call One.

Z uwagi na skalę projektu spółka Call One zdecydowała się ponieść duże nakłady inwestycyjne na uruchomienie 60 nowych miejsc pracy. Rekrutacja konsultantów została wsparta akcją promującą atrakcyjne warunki zatrudnienia oferowane przez firmę. Call One jest jednym z niewielu call center, które stawia na pełną przejrzystość stawek. Konsultanci – niezależnie od wieku i formy zatrudnienia – zarabiają 9,73 pln netto za każdą roboczogodzinę plus premie i prowizje sprzedażowe. Dodatkowo spółka oferuje wynagrodzenie za czas szkoleń.

Proces rekrutacji pracowników Call One jest rozbudowany i w zależności od stanowiska obejmuje kilka spotkań rekrutacyjnych oraz ewaluację predyspozycji zawodowych. Konsultanci przechodzą także gruntowne szkolenia, m.in. z zakresu sprzedaży, ochrony danych osobowych i zarządzania akcjami telemarketingowymi dla średniej kadry managerskiej oraz szkolenia produktowe i z obsługi ,klienta.

Aktualnie Call One obsługuje firmy z branży FMCG i telekomunikacyjnej. Firma realizuje działania call center w zakresie obsługi klientów, sprzedaży, dystrybucji (konfekcjonowania), wysyłki, obsługi dokumentacji oraz integracji rozwiązań z systemami klientów.

W skład zarządu Call One wchodzą Konrad Rochalski – Prezes Zarządu i Aneta Michałkowicz, pełniąca funkcję Wiceprezesa oraz Dyrektora ds. Operacyjnych. Kluczowi managerowie spółki to Paweł Wągrodzki, Dyrektor Zarządzający i Żaneta Kowalska, Dyrektor ds. Sprzedaży.

źródło/autor: ArchiDoc

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu