ArchiDoc zdobywcą tytułu Najwyższa Jakość QI 2010

ArchiDoc SA – lider rozwiązań outsourcingowych w dziedzinie zarządzania dokumentami – w tegorocznej edycji konkursu Quality International uzyskał tytuł Najwyższej Jakości w kategorii usług. Ideą przedsięwzięcia jest wzmacnianie potencjału polskiego rynku oraz propagowanie nowych wzorców jakości. W skład kapituły weszli przedstawiciele Ministerstwa Rozwoju Regionalnego i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Konkurs International Quality ma na celu pobudzanie wzrostu konkurencyjności polskich podmiotów przez dbałość o najwyższą jakość produktów. W ocenie firm brano pod uwagę przede wszystkim takie elementy, jak: wysoki standard usług potwierdzony badaniami, niepowtarzalne właściwości użytkowe oraz stopień konkurencyjności i nowoczesność zastosowanych rozwiązań.

„Najwyższa troska o jakość dostarczanych przez nas rozwiązań to istotny element strategii firmy ArchiDoc. Tym bardziej, więc cieszy mnie nagroda potwierdzająca wysoki standard naszych usług. Dokładamy wszelkich starań, aby usługi oferowane przez spółki należące do grupy ArchiDoc nie tylko spełniały oczekiwania Klientów, lecz także kreowały nowe standardy współpracy na polskim rynku BPO” – mówi Konrad Rochalski, Prezes Zarządu ArchiDoc.

W czasie swojej ponad 15-letniej działalności ArchiDoc został laureatem wielu nagród i wyróżnień. W grudniu 2009 spółka uzyskała tytuł Gazeli Biznesu, a w lutym tego samego roku po raz drugi zdobyła tytuł „Jakość Roku” w konkursie organizowanym przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. Firma uzyskała także złoty „Laur Klienta 2009” w kategorii zarządzanie dokumentami. W 2008 roku ArchiDoc dołączył do grona 10 najlepszych firm outsourcingowych w Polsce, uzyskując tytuł „Rzetelny Outsourcer Roku 2008”. Firma jest także „Przedsiębiorstwem Fair Play” oraz laureatem wyróżnienia w trzeciej edycji rankingu „Diamenty Forbes’a”.

W maju 2010 w ramach grupy ArchiDoc powołana została spółka Call One – wyspecjalizowana w działaniach call i contact center. Strategicznym celem firmy jest uzyskanie 5% udziału w rynku wielokanałowej obsługi klienta oraz zbudowanie pozycji jednej z pięciu największych spółek w segmencie call i contact center w kraju.

Wraz z innymi przedstawicielami polskiego rynku BPO spółka ArchiDoc prowadzi działalności ekspercką i edukacyjną w ramach Fundacji Instytutu Outsourcingu.

źródło/autor: ArchiDoc

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu