United PR wspiera Toughbook’a, markę wytrzymałych laptopów Panasonic

przez | 19/07/2010

Panasonic Marketing Europe oddział w Polsce i United PR podpisały umowę o współpracy w zakresie promocji marki Panasonic Toughbook.

W ramach działań kontraktowych United PR zajmie się między innymi: promocją bieżącej oferty, prowadzeniem programu testowego i relacji medialnych oraz organizacją wydarzeń promujących komputery Toughbook.

Agencja United PR została wybrana do obsługi marki Panasonic Toughbook w drodze przetargu.

Marka Toughbook jest liderem rynku komputerów klasy Ruggedized, przeznaczonych do pracy w trudnych warunkach. Komputery Toughbook są przeznaczone dla branż takich jak: finanse, budownictwo, energetyka, inżynieria, ochrona zdrowia i służby ratownicze, sektor obronny i telekomunikacja.

Koordynacją działań PR zajmą się: ze strony polskiego oddziału Panasonic Marketing Europe – Radek Jaworski, a ze strony United PR – Maciej Chyż.