Nowe serwisy w sieci reklamowej Społeczności.pl

Do społecznościowej sieci reklamowej Społeczności.pl dołączyły kolejne podmioty. „ Ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem optymalizacji procesów sprzedażowych oraz doskonalenia oferty reklamowej ” – twierdzi Joanna Nieminuszczy, Sales Director w Społeczności.pl – „Nasza oferta została pozytywnie odebrana przez reklamodawców i na stałe zagościła w mediaplanach. Idąc krok dalej, postanowiliśmy poszerzyć port folio witryn w sieci o kolejne serwisy o stricte społecznościowym charakterze. Łącząc potencjał reklamowy danej witryny i doświadczenie sprzedażowe naszego biura reklamy otrzymujemy produkt reklamowy, który jest skazany na sukces.” W ofercie reklamowej sieci pojawił się serwis Futbolowo.pl, będący jednym z największych serwisów społeczności owych dla fanów piłki nożnej. Serwis umożliwia stworzenie strony klubu piłkarskiego z ze skrojonymi na potrzeby funkcjonalnościami, przez co staje się doskonałym miejscem do przeprowadzania dyskusji na temat wydarzeń sportowych. Miesięcznie serwis jest odwiedzany przez 300 tysięcy realnych użytkowników, należących do ponad 12 000 klubów piłkarskich. Na liście nowych witryn figuruje również Oceniacz.pl -serwis społecznościowy skupiający turystów, miłośników podróży i wypoczynku, a także ludzi, którzy ze względu na wykonywaną pracę często podróżują. Formuła serwisu pozwala na zawieranie nowych znajomości oraz dzielenie się swoimi opiniami na temat odwiedzonych hoteli, regionów turystycznych i biur podróży. Serwis odwiedza miesięcznie 75 tysięcy realnych użytkowników, a w serwisie można znaleźć już 17 tysięcy opinii na temat hoteli oraz 19 tysięcy zdjęć wyjazdowych dodanych przez użytkowników. Jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się serwisów społecznościowych jest również Zadane.pl – społeczność uczniów skupiona wokół szkolnych zadań i rozwiązań. Serwis posiada wciągającą i motywującą zabawę punktową, dzięki której uzyskał w niedługim czasie 350 tysięcy zarejestrowanych użytkowników oraz 630 tysięcy rozwiązanych zadań. W ramach sieci będzie również dostępna oferta reklamowa Przeznaczeni.pl. To społecznościowy serwis randkowy dla młodych osób, dla których istotną rolę w życiu odgrywają wartości – humanistyczne, religijne i społeczne. Głównym założeniem serwisu jest umożliwienie kontaktowania się użytkowników i budowy bliższych relacji między nimi. Serwis co miesiąc odwiedza 65 tysięcy realnych użytkowników, 205 tysięcy użytkowników założyła dotąd w serwisie konto. W ideę społeczności internetowych wpisuję się również Socjum.pl jako najpopularniejszy w Polsce i najbardziej rozbudowany pod względem funkcjonalności kreator serwisów społecznościowych. Na Socjum.pl funkcjonuje ponad 20 000 jednolitych wewnętrznie mikrospołeczności skupionych wokół wspólnych tematów, zainteresowań i miejsc. Serwis miesięcznie odwiedza 340 tysięcy użytkowników. Do Społeczności.pl dołączył również Animili.pl – społecznościowy serwis, który oparty jest na elektronicznej zabawce – tamagotchi. Miesięcznie serwis odwiedza 180 tysięcy unikalnych użytkowników, spośród których 53 tysiące to zarejestrowani gracze.

źródło/autor: Społeczności.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu