Premiera nowego spotu „Gazety Wyborczej“ z animacją studia Lightcraft

Dzisiaj (15 lipca) w polskich stacjach TV rozpoczyna się emisja nowego spotu „Gazety Wyborczej“. Film reklamowy pt. „Gazeciarz“ od początku do końca został stworzony w technice 3D. Autorem animacji jest firma Lightcraft.

– Projekt był bardzo czasochłonny, za każdą część animowanego świata (otoczenie, gazeciarz, zwierzęta) odpowiadała inna osoba. Istotną rolę odegrała właściwa koordynacja wszystkich elementów – mówi Aleksandra Markowicz szef koordynacji postprodukcji w Lightcraft.

Za scenariusz i pomysł kampanii odpowiada agencja JiS, media zaplanował Starlink.

Spoty stanowią kontynuację wizerunkowej kampanii, która zaczęła się 1 lipca na outdoorze. Kampania ma za zadanie przedstawić “Gazetę” jako multimedialną markę, obecną w wydaniu papierowym, w postaci serwisu internetowego i mobilnego.

Kampania obejmuje telewizję (TVN, TVP 1, Polsat i kanały tematyczne wchodzące w skład pakietu At Media), nośniki reklamy zewnętrznej (AMS), kina (Multikino) oraz Internet (Nk.pl, Google.pl, Filmweb.pl, Youtube.pl iOnet.pl).

źródło/autor: Sugar & Spice Public Relations

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu