Kampania Polskiego oddziału Momentum Worldwide dla Viagry najlepsza w Europie

przez | 15/07/2010

Polska kampania „Oryginalny Męski Świat” dla marki Viagra z portfolio Pfizer’a zajęła pierwsze miejsce podczas wewnętrznego spotkania przedstawicieli firmy Pfizer z 11 krajów. Autorem projektu jest warszawskie biuro Momentum Worldwide.

Spotkanie 11 oddziałów firmy Pfizer odbyło się w czerwcu 2010r. w Brukseli. Przedmiotem dyskusji były kampanie promujące markę Viagra na każdym z rynków. Prestiżowe pierwsze miejsce zajął Polski projekt prowadzony przez warszawski oddział agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide Pt. „Oryginalny męski świat”. Drugie miejsce zdobyła kampania z Izraela, natomiast na trzeciej pozycji uplasowała się Turcja.

Zwycięska koncepcja opiera się na męskich historiach i oryginalnych pasjach. W komunikacji skierowanej do wąskiej grupy lekarzy – urologów oraz seksuologów, szczególny nacisk położono na fakcie, iż Viagra to jedyny oryginalny produkt leczniczy.

Agencja Momentum Worldwide jest autorem pomysłu i odpowiada za jego realizację, w tym opracowanie materiałów BTL dystrybuowanych do lekarzy bezpośrednio przez Przedstawicieli Medycznych. Działania w ramach kampanii prowadzone są także w prasie branżowej.

Kampania rozpoczęła się w styczniu 2010r. i będzie trwała co najmniej do jesieni.

źródło/autor: Momentum Worldwide

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.