„Pępek” Grey Warszawa nominowany do nagrody Art Directors Club of Europe

Stworzona na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje praca „Pępek” została nominowana w kategorii Poster Advertising w jednym z najważniejszych europejskich konkursów kreatywnych – ADC*Europe Awards. „Pępek” był jedną z pięciu nominacji dla polskich agencji reklamowych.

Praca „Pępek” jest jednym z najbardziej szczególnych i działających na emocje projektów społecznych, jakie zrealizowaliśmy w ostatnich latach. Jej przekaz jest bezpośredni, skłania do refleksji i oddziałuje samym obrazem. Dobrze, że kampania, która niesie ze sobą tak głębokie i ważne przesłanie została doceniona poza granicami polski, także za jej wartość artystyczną. – mówi Grzegorz Waliczek, Deputy Creative Director Grey Warszawa.

„Pępek” to praca powstała w ramach aktywności non profit Grey Warszawa na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje”. Praca została bardzo pozytywnie przyjęta przez polskie środowisko reklamowe, czego wyrazem było nagrodzenie jej srebrną statuetką w tegorocznej edycji konkursu KTR.

Autorami pracy “Pępek” ze strony Grey Warszawa byli Beata Kotnowska i Piotr Zygmunt oraz dyrektorzy kreatywni Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek. Fotografię wykonał Adam Waliczek.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu