Rusza nowa wersja JakKupować.pl, serwisu doradzającącego konsumentom w zakupach

przez | 06/07/2010

Serwis JakKupować.pl ogłosił dzisiaj uruchomienie nowej odsłony swojego portalu. Pojawił się w nim obszerny i bieżąco powiększany katalog sklepów internetowych z różnych branż, działających w polskim Internecie. W dalszym ciągu znajdą się na nim szczegółowe porady dotyczace kupowania (jak kupowac bezpiecznie w Internecie oraz jak wybierać produkty).

„Jako, że głównym celem serwisu jest popularyzowanie idei zakupów przez Internet, postanowiliśmy umożliwić naszym czytelnikom wybór bezpiecznych sklepów”, mówi Jarosław Banacki, twórca portalu. ” By pomóc naszym użytkownikom zorientować się, czy zakupy w danym sklepie będą bezpieczne, a transakcja przebiegnie bez problemów wprowadziliśmy tzw. Poziomy Zaufania. Sprawdzamy każdy sklep, który pojawia się w JakKupować.pl”.

Zespół specjalistów od e-commerce bierze pod uwagę kilka podstawowych kwesti tj. funkcjonalność strony internetowej, możliwości wyboru płatności, czy regulamin sklepu. W wyniku takiej weryfikacji sklepy otrzymują od jednej do trzech zielonych gwiazdek. „Polacy coraz częściej decydują sie na zakupy online”, kontynuuje Banacki, „Taki ranking buduje zaufanie do zakupóww sieci tej grupy internautów, którzy jeszcze tego nie robili lub kupują rzadko z uwagi na obawę przed utratą pieniędzy czy otrzymania wadliwego towaru. My chcemy im pomóc.”

Dla tych, którzy chcą wyróżnić swój sklep na liście w swojej kategorii, JakKupować.pl oferuje także miejsce reklamowe oraz wpis Premium. Właściciel sklepu może również zamówić szczegółowy audyt sklepu, aby otrzymać Certyfikat Jakości JakKupować.pl.

W załozeniu serwis realizuje 3 potrzeby uzytkowników: dostepnosc informacji o sprawdzonych e-sklepach, pomoc przy wyborze produktów (na co zwracac uwage) oraz przystepną wiedzę z zakresu handlu w Internecie i prawa konsumentów w sieci.

Projekt JakKupowac.pl ma zasieg ogólnopolski, a jego grupę docelową stanowią zarówno doświadczeni, jak i poczatkujący konsumenci internetowi. W tym uzytkownicy Internetu zainteresowani wymiana doswiadczen i opinii z dziedziny e-commerce, klienci sklepów internetowych oraz konsumenci, którzy nie maja zaufania do zakupów internetowych lub chcą zdobyć wiedzę o przysługujacych im prawach konsumenck ich, jak również same sklepy internetowe, które chcą byc identyfikowane z bezpiecznymi i rzetelnymi sklepami.