Grupa Copernicus: nowa odsłona

Grupa kapitałowa Copernicus wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej. Zmiana wizerunku, w ramach której odświeżone zostało logo oraz wygląd i zawartość serwisu internetowego jest przejawem rozwoju działalności usługowej firmy.

Nowa wizualizacja firmy wyraża pojmowanie działalności biznesowej jako organizmu, w którym każdy segment – klienci, partnerzy, kontrahenci, firma i jej pracownicy – stanowią nieodzowny element spójnej całości. Wyrazem tego konceptu jest zastosowanie fotografii, których centrum stanowią najważniejsze zmysły człowieka.

„Porównanie usług finansowych do zmysłów człowieka symbolizuje innowacyjną i nowoczesną instytucję, która stara się być zawsze blisko klientów, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Wszystkie zmiany wizualne są spójne z nowym hasłem firmy: Copernicus – łamiemy schematy usług finansowych. Oznacza ono kreatywne i dynamiczne podejście do świadczonych usług i oferowanych rozwiązań, a także wnikliwe wsłuchiwanie się w oczekiwania klientów” – mówi Marcin Billewicz Dyrektor Strategii i Rozwoju Grupy Copernicus.

Nowy serwis internetowy Grupy dostarcza obecnym i potencjalnym Klientom wyczerpujących informacji o firmie, oferowanych produktach i świadczonych usługach, a także ułatwia bezpośredni kontakt z firmą. Przeobrażenie serwisu jest zmianą najbardziej zauważalną, jednak stanowi jedynie element zupełnie nowej identyfikacji wizualnej. Jej pozostałe składowe to nowa kolorystyka, typografia oraz kompozycja.

źródło/autor: Copernicus

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu